Stránky

středa 24. října 2012

By Femme #21

Rychlopost!
Stíny (pigmenty?!) By Femme mi přišly z Brazílie pochopitelně od Bru. Byla jich úplná kupa! Všechny je nafotím a ukážu vám je, ať se taky můžete kochat.
Spěchala jsem. Nechtělo se mi nic vymýšlet a tohle byl jediný hnědý odstín v celé té záplavě krásných barev. Byla jsem překvapená, jak jemný "prášek" je, jak je pigmentovaný a nakonec i odstín se mi líbí mnohem víc, než jsem čekala. Aplikace snadná (malovalo se to úplně samo, fakt!).





A teď kvízová otázka :o) Něco si opět rozdáme, ale váhám, jestli zvolit cenu jen jednu (3ks) nebo to rozdělit na ceny dvě (2ks a 1ks)...co myslíte?

13 komentářů:

  1. Super, to obočí se ti nějak ztenčuje :)
    Jinak bych dala samozřejmě dvě ceny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Fakt ztenčuje? :-O S ním nic nedělám ;) Doufám, že to je jen fotkou, protože jinak pelichám :D Ještě občas záleží, jak se mi podaří ho zkrotit průhlednou řasenkou. Jsi mě vyděsila, teď se budu pozorovat :)

      Vymazat
  2. Krásné stíny.. i moc fajn upravené obočí..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký odstín! nějaký podobný by se mi v mé výbavě taky líbil:))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj.Krásné stíny,jsem zvědavá na další barvičky.Jsem určitě pro dvě ceny,ať mají radost dvě holčiny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný odstín! Musím zkontrolovat, jestli ho mám taky :D

    ad rozdávání - záleží na tom, jak je to veliké ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm...to obočí je velmi krásné. Závidím:D. Já jsem líná si ho vytrhat do dokonalého tvaru. (Toho bych stejně nedosáhla:D).
    Pigmenty vypadají kouzelně. Ta barva se úžasně doplňuje s barvou očí. Úplně jí rozzáří.
    Myslím, že bude dobré rozdělit to do dvou balíčků. Ať má co nejvíce holčin radost:).
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tak ten odtieň je naozaj nádherný! :) a ja by som to asi rozdelila :)

    OdpovědětVymazat
  8. opravdu krásná barva,,,přesně taková by se mi taky hodila, protože mám spíš tmavší a ty nejsou to pravý

    OdpovědětVymazat
  9. Ten odstín je fakt pěkný ;o). Obočí máš opavdu dokonalé :). A rozdělila bych to :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Mám slabost pro vše brazilské a tudíž i pro tento odstín :o)
    Dárečky bych rozdělila...
    A strašně bych si přála tak krásné a úžasně tvarované obočí jako máš ty... Má přirozená čára je děsná :D

    OdpovědětVymazat
  11. Odstín hezký :) Takový neutrální, ale zároveň výrazný :) Jinak to obočí je fakt paráda O:-)
    A také se přikláním pro dvě ceny :D ;)

    OdpovědětVymazat