Stránky

sobota 13. října 2012

Yellow/Green

A taky zelená, modrá pro blázna dobrá.
Natočila jsem video! Zatím netuším, jak to bude vypadat a jestli bude použitelné, ale snad aspoň něco vymáčknu. Upřímně doufám, že to zvládnu během zítřejšího dne zpracovat a uveřejnit ;) Protože jinak nevím, kdy se k tomu dostanu. Foto jsem dávala už i na FB a jiné jsem ještě neupravila (ostuda jsem!).



Těšíte se? Já doufám, že jo! ;-D

7 komentářů:

  1. Ty ostudo jedna, opět tady žasnu nad nádherným kukadlem !!!!!!
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné řasy! O líčení ani nemluvě, to je jasný, že je super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyhle barvy tvému oku neskutečně sedí :-) A řasy tomu dodaly šmrnc. Nádhera prostě. Na video se moc těším! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné líčení.Díky za típek.
    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné líčenie a tie riasy.. žasnem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné barvy :).. a na video se těším :)

    OdpovědětVymazat