Stránky

neděle 28. února 2016

Anna Gorelova Snow Maiden

Snow Maiden byl lak, o kterém jsem věděla, že bude můj. To samé jsem věděla o odstínu Lada, ale ten nebyl :(

Objednávka u Dance Legend byla bez problémů, ale expedice trvala. Na odeslání jsem čekala víc než měsíc, což už mi drásalo nervy :D Netuším, kde byl problém. Tvrdili mi, že něco s celnicí, což se mi úplně nezdá. Ale to je jedno - poslali a došlo!

Nehty mám na můj vkus už dost dlouhé, proto jsem před nalakování dala vrstvu gellaku. Čekám, kdy nějaký prostě urvu...
Lakování Snow Maiden je úplně bez problémů. Krásně schne! Ale samotný lak moc nekryje, je prostě spíš sheer. Takže 3 vrstvy jsou jistota. Trochu mi to vadí, kazí mi to dojem z laku,  na který jsem se fakt těšila. Ale on je tak nádherný, že kvůli němu snesu i tohle.

Nadlak jsem nedávala. Ubírá na holoefektu a na kráse.





Jsem zvědavá, jestli máte taky slabost pro tyhle holo nenápadné laky, které vlastně úplně nenápadné nejsou a vypadají trochu jako čerstvě napadaný prašan

Krásnou neděli @)->--


3 komentáře: