Stránky

čtvrtek 27. října 2011

elf Mineral Eyeshadow Primer vs. TF Shadow Insurance

Slíbila jsem srovnání a je to tady. Vysvětlím vám rozdíl mezi knedlíky a noky!
Předem trochu osvěty, i když asi není ani potřeba. Báze slouží k lepší výdrži stínů, aby se neslévaly, pro větší intenzitu barvy a lepší adhezi, ....

Porovnávám dvě báze pod oční stíny a ráda bych vysvětlila kvality i kvantity. Bude to takový můj subjektivní náhled na oba produkty.






e.l.f. Minerální Báze pod oční stíny - za cenu 87,- dostanete 4,5g v tubě s aplikátorem. Barva je tělová, na víčku téměř neviditelná/průhledná a výdrž stínů skutečně prodlužuje. Jestli předchází stárnutí, o tom můžeme polemizovat (osobně tomu nevěřím).




pozitiva:
+ báze skutečně funguje (tím to bohužel končí)

negativa:
- pro mě nehygienické balení
- poměr výkon/cena
- velikost balení vs. jeho množství
- nepomáhá intenzitě absolutně nijak



Too Faced Shadow Insurance - je můj jasný favorit. Dostanete 11g báze za 350,- a to vůbec není špatné. Balení je pro mě praktičtější, protože je to tuba s úzoučkým ústím. Na celé víčko až pod obočí vám stačí trocha - množství větší špendlíkové hlavičky. Barva je opět tělová a po nanesení neviditelná. Intenzita barvy je opravdu lepší viz foto dole.


pozitiva:
+ balení - vymačkávací tuba, množství
+ poměr výkon/cena (ve slevové akci i o 20% levněji)
+ pomáhá intenzitě barvy

negativa:
- dostupnost - pouze pražské Sephory a to bolí!


Srovnání bází s různými stíny (Inglot, MAC)

L-R: Elf, Too Faced


Abych nevypadala jako nějaká zapšklá paprika - já mám levnou a dobrou kosmetiku ráda. Nicméně kosmetika ELF je pouze levná a o Studio řadě už se nedá říct ani to. Vyzkoušela jsem krémovou tvářenku, minerální bázi i trio bází ze základní řady, rozjasňovač a další věci a za sebe říkám NE! Je to možná fajn tak na hraní a patlání na panenky :(
Na druhou stranu otevřeně říkám, že Too Faced mám hodně ráda, ale z fotek je vám důvod snad jasný. Baví mě Jerrod, vymazlená balení i kvalita.

Těším se na vaše názory ;o)

11 komentářů:

  1. Já jsem s tou od elfu spokojená, až na to, že je jí fakt málo. Akorát ta cena? Vždyť stojí 39,-, i já ji za tu cenu kupovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu od ELF mám, ale ze základní řady ... jako stíny s ní drží to jo, ale nepoužívám jí moc, protože mě stíny drží krásně celý den jen když si přepudruji víčka pudrem od ELF (také ze základní řady) a je to :))) báze je pro mě zbytečnost ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. já četla pochvalu na tu bázi ze základní řady... tak jsem si řikala, že to za těch 39 korun zkusim. No ale furt neni na skladě, tak mám smůlu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím vyzkoušela jen tuhle bázi od elfu a stíny s ní drží. Jen je to strašně malé balení!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si teda u té TF nevšimla, že by zvýrazňovala barvy, to mi dělá jen Artdeco.

    OdpovědětVymazat
  6. @Caterine: Z řady Essentials stojí 39,- a je jí 5ml, já mám z řady Minerals a ta je dražší a je jí 4,5g. V této konzistenci není ml a gr totéž, takže s tou cenou to třeba taky není výhra. Ale to nemám nijak ověřeno, jak jsou na tom obsahově.

    @angellovely: Rozumím. Někdo bázi nepotřebuje celý život, protože si prostě oči nijak zvlášť nelíčí ;o)

    @Suzie: Asi bych taky byla spokojená, kdybych neměla srovnání. Ale ta elfí je pro mě o ničem, stejně jako spousta dalších výrobků.

    @ebuu: Podle mě se ta báze za ty peníze nevyplatí. Navíc čekat na vyřízení objednávky 2 týdny, i když je vše skladem... Já a elf prostě nefungujeme.

    @viennettka: Já jsem rozhodně spokojená a myslím, že i z fotky je vidět rozdíl po nanesení stínu. (A když si i chlap všimne, že jedno oko je víc a druhé míň - můj zátěžový test - tak to rozdíl prostě je.)


    Děkuji za názory! ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. No, myslím, že jakmile mi dojde moje Artdeco, půjdu do této báze. Tu elfí jsem si pořídila taky, ale spokojená s ní nejsem, po pěti hodinách se mi většina stínů prostě slévá. Nemluvě o akcích, kdy člověk potřebuje, aby stíny opravdu držely...

    OdpovědětVymazat
  8. Já přece netvrdím, že to z tvé fotky poznat není ;-) Jen já si toho nikdy u sebe nevšimla. Uvidím až si TF zase načnu, snad už to bude brzy, té Artdeco už mám jen trošku a Elfí používám jen občas, hlavně pod matné stíny.

    OdpovědětVymazat
  9. @Kyky: Hm, tak to bych byla asi naštvaná, kdyby se mi stíny začaly slévat :( Elf prostě nebrat ;o)

    @viennettka: Omlouvám se, pokud to vyznělo nějak útočně @)->-- Určitě to tak nebylo myšleno...spíš to bylo doplnění mých poznatků ;o)

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou jsem sem zavítala a nestačím se divit.
    Že by obava z konkurence? :-)
    Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč obava z konkurence?! Když prostě srovnám poměr cena/výkon, tak 100% vyhrává Too Faced. Moc tomu komentáři nerozumím... O_o

      Vymazat