Stránky

úterý 4. října 2011

Golden with Green

První pokus běžnějšího líčení s Inglot stíny. Zelených mi přišlo víc, než stihnu spotřebovat, tak je potřeba se naučit je používat ;o) Myslím, že ta zlatozelená mi moc nesluší, ale za ten den jsem si i zvykla a nepřišlo mi to tak strašné.


V záhybu je tmavě zelená s perletí a hodně "rozblenděná".




Tohle byl hrozný a smrdutý den....fuj! :(

10 komentářů:

  1. Nezvyk ale sluší :-) krásná linka k tomu perfetně sedí.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se na tobě tyhle barvy moc líbí, tvým očím sedí. Nebo alespoň jim sedí způsob, jak tyhle barvy líčíš. Prostě nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Abych pravdu řekla, tak mně se na Tobě tyhle barvy právě naopak moc líbí, přijde mi taky, že jsi úplně přesně trefila odstíny duhovky a vypadá to fakt hezky, za mě to nos, je to super! :) Jinak co se týče smutného dne, tak mě to mrzí, posílám podporu, já měla den blbec včera, myslela jsem, že to snad nepřežiju....děs.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne líčenie ale musím sa priznať, že viac ako to líčenie ma zaujalo tvoje obočie... máš dokonalé obočie! šťastný človek!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych ten koutek nebo klidně celou polovinu oka nechala tmavší, pak si myslím by se ti to i víc líbilo;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zlatozelená kombinace je perfektní, mě se na Tobě moc líbí. Já mám vůbec momentálně zlatou mánii:)

    OdpovědětVymazat
  7. @Brigitte: Děkuji! Možná že je to nějaké podzimní naladění a proto ty barvy...

    @Kyky: No teda, děkuji!

    @lovelyhair: Peťko, já ty ošklivé zlatozelené stíny ani nechtěla...přišly jen díky komunikačnímu šumu :D Ale aspoň je musím používat, když už je mám. Děkuji moc @)->-- Negativní vibrace už snad odezněly, tak se můžeme začít těšit na Vánoce, ne?! ;o)

    @Dejnicka: Noo, tmavé by se mi asi nelíbilo :( Mně hlavně "nevoní" ta zlatozelená, ale zvykám si. Třeba vážně není tak špatná. A musím teda říct, že v reálu hodně září. Díky moc za nápad, určitě zkusím tmavší variantu až budu naladěna.

    @Noogeta: Vážně?! Děkuji :o) Já jsem zlaté ještě nepřišla na chuť, ale třeba je tohle první vlaštovka.


    Děkuji za komentáře! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle nějak jsem si to představovala a ona hned potom vystavila video:-D
    http://www.youtube.com/user/julieg713

    Co ty na to? V tom bys tu barvu mohla zkousnout, ne?;-)

    OdpovědětVymazat
  9. aaaaa gorgoeus make up! Love it.<3

    OdpovědětVymazat
  10. @JanaH: Mmmm, omlouvám se, že jsem přeskočila tvůj komentář, nebylo to záměrně. To obočí zrovna dokonalé není, ale o tom je tu někde celý post ;o) Děkuji!

    @Dejnicka: Ne, ani takto ne. A asi by to na mě bylo hodně tmavé :( Ale na Julii se mi to líbí!

    @Anna: Thanks. It's not my cup of tea :o)

    OdpovědětVymazat