Stránky

čtvrtek 13. října 2011

MAC Lady Grey

Druhý pokus s touto paletkou. Předchozí post najdete ZDE. No, a to je asi vše, co vám k tomu napíšu ;o)





Hezký zbytek dne ;o)

6 komentářů:

  1. Moc pěkné, hlavně ta linka! Já mám paletku stále nedotčenou... stydím se, ale nějak není prostor pro zkoušení nového :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc pěkně, decentně. A linka k tomu jako vždy úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné, jinak ty linky jsou vždy dokonalé, nechápu jak to děláš :D

    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, tohle se mi hodně líbí, jemné a dokonale nalíčené, ideální na den. Jinak mě moc zaujala ta paletka, já mám takové odstíny moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. @viennettka: Tak už ji vyzkoušej a hlavně to vyfoť! Na tobě to bude vypadat zase jinak ;o) Linka byla na mokro.

    @Kyky: Jéé, děkuji :o)

    @Barus: Částečně je to cvik a linka stíny na mokro jde hodně dobře. Možná se dělá úplně nejlépe ze všech možností ;o)

    @lovelyhair: Ty barvy jsou takové "vyblité", ale na denní líčení asi ideálka. Děkuji.


    Děkuji za všechny komentáře :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Na denní líčení úplně ideální ;).

    OdpovědětVymazat