Stránky

neděle 14. července 2013

Essie Punchy Pink

Tenhle u časáku nebyl. Krásná neonka, co vypaluje zrak! To lakování není pro mé nervy a půjde. Pokud umíte lakovat, tak vám to sandál asi nerozhodí, ale na mě je to moc opruz. Schne teda matně, ale s nadlakem mi přijde, že víc září. Fotka je celá do žluta, ale lak je studený růžový asi jako...asi jako zvýrazňovač.




V létě do sandálků, co?!

13 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, jaký je ve srovnání s Pink Parka... Na fotce vypadá krásně a hrozné lakování by mi v tomto případě vůbec nevadilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda to je nádhera! :) takové barvy zbožnuju! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ten mám a souhlasím se strašným lakovaním.

    OdpovědětVymazat
  4. v létě do sandálků bude perfektní!:)

    OdpovědětVymazat
  5. do sandálů asi fajn, ale sama bych tuhle výraznou růžovku nevolila.. ještě se svojí šikovností, to by asi nebyla správná volba :D

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě do sandálků, ale na mé ruce asi raději ne. Na tvých nehtech vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barvička je nádherná, ale já na Essie laky právě kvůli tomu lakování nějak zanevřela. Nějaký tip na podobnou krémovou neonku, co se dobře lakuje a pěkně kryje (dvě vrstvy max)?

    OdpovědětVymazat
  8. Teda..krásná barva..CHci jííí!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Takže ty neumíš lakovat:-D A teď tu o Karkulce:-D

    OdpovědětVymazat