Stránky

středa 3. července 2013

OPI Color So Hot It Berns

Tohle je pěkná a velmi elegantní rudá krémová. Neurazí snad nikoho! Protože rudých krémových mám asi dostatek, zřejmě půjde taky do přebytků.
Lakování super, 2 tenké vrstvy a dokonalý lesk.





Spousta dalších laků nás ještě čeká ;)

11 komentářů:

  1. Tak já teda nevím... Zatím beru všecko ;) Nebo bych možná spíš potřebovala, abys dala do výprodeje trochu své schopnosti perfektně nalakovat nehty a pak je krásně nafotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře! Se nemusím bát, že mi to tady bude strašit :)

      Tak já tu schopnost klidně do výprodeje dám, ale ty zas dáš to vaření, jo? K tobě chodíme na recepty hromadně ;)

      Vymazat
    2. Fakt ke mě chodíš na recepty? Tyjo, tak to mám ohromnou radost a slibuju, že se polepším a zase tam nějaké začnu přidávat... :)

      Vymazat
  2. Mě by zajímalo, kdy ta výprodej bude, abych si zaškrtla datum v kalendáři a telefonu:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za 2 týdny? To už budete tak učekané, že mi to tu zůstane a budu jen brečet...

      Vymazat
  3. Opravdu krásná rudá, vhodná pro každého :) Moc pěkná! Lesk je vážně něco!

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli půjde do přebytků, tak se hláááááásííííím! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná červená! Taky by mě zajímalo kdy budou ty tvé přebytky k mání ;) ale ráda se nechám překvapit ještě těma dalšíma lakama :D

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata, těch laků je hooodně! Ale ráda bych to během 2 týdnů zkompletovala a poslala do světa :) Ať si taky užije někdo jiný ;)

    OdpovědětVymazat