Stránky

neděle 7. července 2013

Essie Van D'Go

Ať žije InStyle! No, já nejsem milovník značky Essie, takže to mají spočítané ;) Lak je strašně hezký a lakuje se divně. Má čestné místo v přebytcích!




To je všechno!

8 komentářů:

  1. farbu laku je krasna.. milujem ju v lete :)

    Dievcata pozyvam vas na rockovu GIVEAWAY o trendovu bizuteriu TU

    OdpovědětVymazat
  2. Lakuje se divně - jak? Stejně blbě jako růžovka French Affair? U toho mi málem vytekly nervy...

    Ale líbí se mi taky. Takže mám u tebe dva favority, jsem zvědavá, kterého nakonec urvu:))

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Obecně platí, že čím světlejší lak na nehty je, tím hůře kryje a nanáší se :) A jakou to má spojitost s InStyle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty laky byly před nějakým časem jako dárek u letního vydání InStyle.
      A s těmi světlými odstíny laků bych úplně nesouhlasila, ony jsou problémy s lakováním a problémy s lakováním. Někdy je to o krytí, kdy je potřeba hrozně vrstev, někdy je to o nemožné konzistenci, někdy o bublinkování ať děláš co děláš. Růžový French Affair kryl skvěle, ale ty bublinky jsem prostě eliminovat neuměla za žádných podmínek. Krom toho strašně dlouho schnul. A loupal se prakticky hned. Proto jsem obezřetnější a radši se ptám, jakou neplechu dělá Van D'Go ;-) (oba byly z InStyle)
      Verunka

      Vymazat
  4. Ten chci. Fakt ho chci akorát mě děsí že na něj všichni nadávají jak blbě se lakuje. Instyle jsem koupila s Lilacism a s Van D'go už nebyl :(. Buď počkám na ty tvoje přebytky anebo objednam :D

    OdpovědětVymazat
  5. opravdu výstižný článek :D ale zrovna tahle barvička se mi líbí moc, ač na ty nude ostíny moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Essie pár kousků doma mám, tahle značka je má oblíbená, všechny odstíny mi drží na nehtech jako přibité! Ani Opi mi tak nedrží:)

    OdpovědětVymazat