Stránky

pondělí 1. července 2013

OPI It's All Greek To Me

Pokračujeme v přípravě na výprodej ;) Tohle by mohl být další dobrovolník. Uvidím, jestli ho zařadím.
Lak je na nehtech překvapivě pěkný, šťavnatý. Snadná aplikace, dobře schne a stačí 2 vrstvy.

Barevně odpovídá první fotka.




Zajímalo by mě, kolik příspěvků denně unesete? Že bych přidávala občas dva, ať máme tu přípravu na výprodej rychleji za sebou ;)


Takhle jsem dopadla večer, při psaní příspěvku...jsem matrace pro čokla!


Dobrou ;)

4 komentáře:

  1. Klidně víc příspěvků denně, však jsi nás dlouho zanedbávala;-)
    Hmm, myslim, že jsem na tom líp, já jsem matrace jenom pro 3,5 kilovou kočičku:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásnej :-) Já bych jej určitě brala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou kukadla:))) Víc příspěvků, mám učitelský prázdniny, tak ať mám co pročítat:)))

    OdpovědětVymazat
  4. A neplánuješ i výprodej stínů? :-) Já bych tak moc chtěla Romantic eye od Too faced, ale ta cena je na mě fakt moc... :-D

    Jinak jsem taky matrace pro psa, resp. pro dva. Zaplať pán Bůh, že pro dva, bo naší malé psí holčičce diagnostikovali po měsíčních horčkách autoimunitní chorobu (systémový lupus) a bere 2x denně kortikoidy. :( Tak ať je čtyřnožec zdravý :)

    Jana

    OdpovědětVymazat