Stránky

úterý 29. listopadu 2011

BarryM Shimmer Powder

Jsem teď zase zamilovaná do tohoto pudříku. Hodně se třpytí, obsahuje sem tam glitřík a je dokonalý! Používám především 3 odstíny (Pink Pearls, White Silvery Shimmer a Light Tan), které mi přijdou na tu mou bílou pleť v pohodě.

K tomu jsem použila nové stíny, které jsou pro mě prostě bezkonkurenční. Takže pár fotek i tohodle ;o)






Stíny v trochu nudných barvách možná, ale jsou prostě potřeba a jsem s nimi dost spokojená.


Třpytky na fotkách nevidíte, ale jsou tam a dělají to o fous zajímavější. Šla jsem tak k zubaři, což on vůbec neocenil :D Takže až v Brně potkáte smrtku s natrhnutými ústy, jsem to já!

9 komentářů:

  1. Prý smrtku! Celou jsem tě neviděla, ale určitě jsi kočka. A světlí jsou ted všichni :D Já byla u zubařky vřera, naštestí zrovna neměla chut se na mě vyřádit!

    OdpovědětVymazat
  2. CO jsou zač ty stíny? Vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. @Veronica: Děkuji ;o) Tak doufej, že mě ani celou neuvidíš :D Nif mof pohled... Zubař byl taky ohleduplný, ale potřebovala bych pusinku na každou stranu tak o 0,5cm větší, aby to nebylo auvajs.

    @viennettka: Ty stíny jsou od Inglotu...já s MAC stíny bohužel nejsem moc spokojená :( Jsou hodně slisované a je s nimi děsná práce. Takže tohle je pro mě dokonalá alternativa ;)

    OdpovědětVymazat
  4. A koupila jsi je někde na českých stránkách? Já nerada nakupuju na zahraničních, díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. ale "nudné" farby mám ja aj tak najradšej !

    OdpovědětVymazat
  6. Aj tak je to nakrajšie líčenie Baru :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní líčení, barvičky stínů se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se ty stíny moc líbí, fakt fajn barvy, žádná nuda!

    OdpovědětVymazat
  9. @Veronika: Já jsem si je nechala koupit v Polsku. První stíny jsem ale objednávala v ČR zde: http://www.inglot-kosmetika.cz/

    @nina: Já je mám taky ráda, ale občas je porřeba se trochu rozšoupnout ;o) Děkuji!

    @B.: Děkuji moc! @)->--

    @Noogeta: Děkuji ;o) Já jsem byla celkem překvapená, protože barvy jsem vybírala podle USA stránek a z koupě jsem pořád nadšená!

    @nuf: Děkuji :o) Jako trošku nuda to možná je...ale když se to hezky zkombinuje *yes*


    Děkuji za všechny komentáře! :-*

    OdpovědětVymazat