Stránky

sobota 12. listopadu 2011

OPI You're A Doll!

Neřeknu vám proč, ale You're A Doll! je srdcovka. Lakuju ho častěji, než kerýkoliv jiný lak. Nejlepší nude/tělový/nahatý lak, co znám. Je to taková šedorůžová s červenorezavými mikroglitry. Prostě nebezpečně krásná barva ;o)

2 vrstvy + nadlak




Lakujete nějaký lak častěji, než všechny ostatní?

12 komentářů:

  1. This one looks so interesting with that glitter in it.

    OdpovědětVymazat
  2. Nude farieb nikdy nie je dosť, a táto aspoń nie je typická, svedčí ti :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, miluju Chanel Splendeur, OPI Catherinthe Grape, Minight in Moscow a Siberian Nights a Illamasqu Jominu a Ruthless a vlastně taky všechny svoje RBL /krom Moulin Rouge, který se fakt blbě lakuje/ a musím toho nechat, nebo bude telefonní seznam
    A Yo´re a doll je nádherná, hlavně ty rezaté šupinečky mě pokaždé dostanou, takže je zasněně pozoruji z vzdálenosti 15 cm od obličeje.

    OdpovědětVymazat
  4. taky mám takový :)
    OPI flower to flower, Chanel Blue Satin, OPI Tease-y does it....určitě by se jich našlo víc, ale tyto lakuju opravdu častěji než ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm. Dost zvláštní barvička, ale chick a slušivá - nebo aspoň tobě sedí. Takže palec nahoru! :)
    Jinak jo, mám takové laky, ale jde mi spíš o barvu, než o specifický kus... Takže u mě obecně červené a hnědé... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se ta barva moc líbí. Navíc na pěkně tvarovaných a upravencýh nehtech bude vypadat každý lak pěkně.

    OdpovědětVymazat
  7. krásná a unikátní barva a opravdu bych chtěla tvoje nehty! :)

    OdpovědětVymazat
  8. @Biba: Thanks. And "Sheer" Your Toys has similar glitter!

    @Lucia: Děkuji ;o) S těma nude barvama - něco na tom asi bude. S klidem budu kupovat další :D

    @Day: To je solidní seznam :D By mě zajímalo, kdy je stíháš častěji lakovat ;)

    @Dashulka: OPI beru, ale ten zbytek...pro mě nif mof ;o)

    @Kyky: Děkuji! Hnědé laky? Já asi k tomuhle fan klubu nepatřím...i když u sonidla mě SpaRitual zaujal hodně!

    @Caterine: Děkuji. Každý lak vážně ne...Orly Rockin Rocket byl ošklivý!

    @Dejnicka: Nj, prostě červená Karkulka ;o)

    @lovelyhair: Díky. Ty nehty jsou hezké na pohled, ale nejsou kvalitní. A to jako nepíšu jen tak ;o)


    Děkuji za komentáře @)->--

    OdpovědětVymazat
  9. Dá sa niekde zohnať aj dnes? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi snad jedině na ebay? Sehnat ho bude asi náročnější...ale tak zkus pohledat ;)
      http://www.ebay.com/itm/OPI-Nail-Polish-YOURE-A-DOLL-HL-807-Mauve-Lilac-Grey-Shimmer-Discontinued-VHTF-/131218571322?pt=US_Nail_Care&hash=item1e8d3c803a

      Vymazat