Stránky

pondělí 21. listopadu 2011

Spuštěno!

Tak jo, slibuji, že tohle je poslední moješminky příspěvek na delší dobu :D
Mám velkou radost, protože jsme konečně spustili novou verzi eshopu, s redesignem a rozšířenou nabídkou. Rozrostli jsme se o dvě značky pečující kosmetiky - konkrétně Amie pro mladou pleť a Raw Gaia. Obojí je vhodné pro vegany a patří na seznam netestované kosmetiky leaping bunny (mimochodem letos slaví 15 let!).

Zvolili jsme takové hezké datum - 21.11.2011 (ani zítřek by nebyl špatný, ale na co čekat, že...). Bylo to dost práce a posledních několik dní patřilo jen tomuhle, takže i proto to píšu.



Těším se na každou/každého z vás ;o)

11 komentářů:

  1. Nový eshop vypadá moc dobře, gratuluju! A budou recenze na výrobky nově nabízených značek? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem koukala a moc se mi to líbí! Já bych taky chtěla nějakou recenzi na tu kosmetiku. Jak je něco cruelty free, tak mě to moc zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW. Už jsem se na to moc těšila a předčilo to mé očekávání :D. P.S. nebude ti vadit, když o tom něco napíšu na svůj blog? ;).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky moc. On je to takový další krok vpřed, takže to (pro mě) něco znamená ;o)

    @vienettka: Nějaké recenze se určitě postupně objeví. Ale všechny víme, že s kosmetikou to máme každá jinak ;)

    @Mína: Já taky ráda, když je ideálně na všem cruelty free :D Mám pak lepší pocit ;)

    @Zdenda: Klidně napiš, pokud máš zájem. Každý má právo na svůj názor a postoj, takže tak ;o) Vadí mi jen, když někdo píše nepravdy nebo polopravdy. A jinak...párkrát už to tady zaznělo, jmenuji se Bára :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Design se mi moc líbí. Mám coby zákazník pár výhrad, ale to pak předám jinak než přes komentáře ;) Jo a nelíbí se mi ty upravený fotky modelek, ale s tím už dneska člověk asi nic nenadělá.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné :-) Gratuluju a těším se na další recenze!

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně spokojných klientů, design super !!

    OdpovědětVymazat
  8. Mne se tedy rozhodne novy design libi - a moc. A musim rict, ze si pripadam jako ostuda, ze jsem od BarryM nikdy nic neobjednavala. Hm, mam takovy pocit, ze az mi dojde vyplata, neco objednam a udelam si jeziska xD
    Kazdopadne "cruelty free" je podle me velke plus, hodne lid na takove veci kouka, navic je pak clovek opravdu takovy klidnejsi a spokojenejsi, ze na sebe patla neco, co neublizilo zadnemu zviratku ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá skvěle ten nový design :)

    OdpovědětVymazat