Stránky

středa 23. listopadu 2011

Zoya Gemma

Jsem na vás teda zvědavá ;o) Barva to asi nebude pro každého. Zoya Gemma - Intimate Collection, světlejší olivově zelená(?) nebo taková šedozelená. Lak má růžovomodrý shimmer, ale na mých fotkách uvidíte jen modrý. Jsou špatné podmínky na focení, takže málo fotek a mizerné kvality.
V lahvičce se mi barva moc nelíbila, ale na nehtech je celkem dobrý náhodou ;o)

2 vrstvy + nadlak



Už píšete dopis Ježíškovi?

17 komentářů:

  1. Pro mě to tedy moc není...jako nějak mě to nevadí ale já bych to mít nemusela..asi tak :)
    Ježíškovi už jsem napsala tak uvidíme :D doufám že budou bílé vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Já to měla opačně, v lahvičce se mi líbil, ale na mně ne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa páči na obrázku aj vo fľaštičke, aj na nechtoch, svedčí ti! Milujem zelené! Bohužiaľ ho nevlastním, ale porozmýšľam :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. mmm... tak toto asi nie je nič pre mňa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem na něho už párkrát zkoumavě koukala, ale zdá se mi že tato barva by mě neslušela, jsem fanda zelené, ale nevim, tato mi evokuje něco ehm..nepěknýho a netuším co.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky ho nemám a nějak ho nenosím, přestal se mi líbit, ale třeba změním názor :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už psát nemusím, Jéža už mi přání splnil, ale donese mi ho až na konci ledna;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, no, abych řekla pravdu, mě by teda nějak nezaujal ani v lahvičce, ale na nehtech se mi líbí víc. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já zelený odstíny docela můžu, takže za mě ano:)

    OdpovědětVymazat
  10. Barva sama o sobě je fajn, ale nemohla bych ji na nehty. Tak na botky, kabelku a šálu s čepicí klidně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s ostatními, kterým se lak líbí. Ježíšek má ode mě dopis už od října na stole :-)

    OdpovědětVymazat
  12. @Brigitte: Jo, je to taková barva nebarva ;) Rozhodně to není miláček všech! Bílé Vánoce určitě budou, já se na ně už těším ;o)

    @viennettka: Já ani nevím, jestli se mi na mně líbil zas jako tolik. Ale nepřišlo mi to tragické ;)

    @Mína: Taky ho mám od tebe, že :D ;)

    @Lucia: Překvapila jsi mě svým kladným hodnocením! Děkuji ;o)

    @nina: Tak chvíli to vypadalo, že ani pro mě ne :D

    @Dashulka: Hezky napsáno. Něco nepěkného, ale nevím co :D To je super ;o)

    @Kockandy: Ta barva si zaslouží trochu pochopení...je zvláštní ;o)

    @Dejnicka: Miminko?!

    @Kyky: Jo, není to s tímhle lakem vůbec jednoduché!

    @Noogeta: Super! Zírám, kolik příznivců má :o)

    @nuf: Já si to dokážu i představit...ale mám to přesně naopak ;o) Já spíš na těch nehtech, ale na oblečení nebo doplňcích ne :/ Hlavně by mi to asi ani neslušelo.

    @Limett: Wow, děkuji! Gemma má už skoro fan klub ;o)

    @Cherry: Tak teď už to fan klub je! Hotovo. (Od října je dopis hotový, jo?! Polepším se ;o))


    Děkuji za komentáře, jste zlaté! <3

    OdpovědětVymazat
  13. zajimavy. ne uplne mainstream:D, ale zajimavy:-)

    jinak ja si uz napsala a i objednala:-))
    (co si clovek neudela sam, to nema:-))...)

    OdpovědětVymazat
  14. Docela blízko- je to kočičí miminko, kartouzký kocourek, nevím jak ty dva měsíce bez toho čumáčka ještě vydržím:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Páni! Tak ten má opravdu úžasnou barvu!! Takový mi ve sbírce chybí :)

    OdpovědětVymazat