Stránky

středa 16. listopadu 2011

China Glaze Trousseau + glitter

Tahle "manikýra" měla trvanlivost přesně 24 hodin. Ty šišaté obloučky a neposedné glitry mi dost vadí a nesnesu to na nehtech dlouho. Berte to jako pokus o nail art. O další umělecké dílo se zas chvíli nepokusím, protože mi u toho tečou nervy :(

CG Trousseau 2 vrstvy + glitry no name + nadlak



Plánujete něco hezkého na státní svátek nebo se zachumláte doma do deky? ;o)

11 komentářů:

  1. Ja som na PN takže doma pekne v teplúčku ....krásne nechty ...ja také dlhé neznesiem ...mám radšej krátke ...
    Ale náhodou sa ti to podarilo

    OdpovědětVymazat
  2. Mám teď na nehtech něco podobnýho, ale vypadá to teda o dost hůř, než to tvoje :))

    OdpovědětVymazat
  3. ten lak má přesně takovou barvu jakou už dlouho nemůžu sehnat ! a s těma třpytkama je to super nápad, vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné ! :-) já zalezu do deky s dobrůtkama a skvělou společností...

    Jinak připomínám soutěž o odličovač Sephora

    http://mestonadseinou.blogspot.com/2011/11/soutez-o-ocni-odlicovac-sephora.html

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné, ale já bych na to trpělivost neměla:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mno, musím se přiznat, že se mi to moc nelíbí, spíš mi to připomíná špínu za nehtama..ale pokud se to na světle dostatečně třpytilo, asi to vypadalo daleko lépe než na fotkách.
    Hezky vyperu, velmi lehce pouklidím, nalakuju všechny nehty a na závěr se zachumlám do deky u nějakého pěkného filmu:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevypadá to špatně, ale víc se mi líbí, když jsou třpytky nanesené jako francouzská manikúra. Je to sice také o nervy, ale výsledek podle mě za to stojí.

    http://tothemoonandback-eli.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, tak tohle je první věc u tebe na blogu, co se mi nelíbí, já totiž nemám ráda tuhle jakoby "obrácenou" francii, takže nic pro mě :). Ale jinak ten mléčnej lak sám o sobě se mi líbí moc :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ta manikúra moc líbila a úplně jsem se tě bála zeptat, co máš za lak, abych ho zase nechtěla. No a pak jsem přišla domů a tady byl tenhle článek. Jo, hádáš správně, lak už je na cestě :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mne sa to v takejto kombinácii nepáči veľmi, ale ten svetlý lak je pekný a takisto aj glitre!!

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. @Alica: Doma v teple je nej ;o) Nehty jsou už dost dlouhé i na mě, ale ještě jsem nenašla čas je zkrátit O_o Hrůza! A děkuji :o)

    @Limett: No, já teda nevím, jestli to v reálu nevypadá taky otřesně :D Ale aspoň se to hezky třpytilo ;o)

    @Barus: Pokud jsi hračička, tak vyzkoušej :o) Lak koupíš třeba na hairbeauty.cz pokud ho ještě mají.

    @Brigitte: No lepší nápad snad neexistuje, ne?! Přesně takhle by lidi měli trávit svátky v té zimě a hustém ovzduší ;o)

    @Noogeta: Jsem na tom s trpělivostí jako bídně, takže mě to dost vztekalo :D

    @Dejnicka: Nj, špína mě nenapadla :D Aspoň k sobě ladíme (já a špína). Třpytilo se to dost a ta hnědá je spíš hnědobordó, ale z fotky to teda poznat není ;o)

    @Eli: No, možná to jako francouzskou zkusím v příštím životě :D Děkuji.

    @lovelyhair: Jasně. Já jsem právě zas přejezená té klasické a líbí se mi spíš nějaké divočejší kombinace. Ale není to pro mé nervy!

    @Yarisse: Tak děkuji ;o) Ten lak pochopitelně potřebuješ!

    @Lucia: Děkuji ;o) Chápu, že to asi není pro každého.


    Děkuji všem! ;o)

    OdpovědětVymazat