Stránky

pondělí 7. listopadu 2011

Color Club Fashion Addict

...rozhodně zajímavý lak. Na jednu stranu je děsně nenápadný a na druhou umí přitáhnout pozornost. Myslím si, že to není ten Fashion Addict jako má scrangie nebo tak. Není totiž tolik do fialova a holo efekt je mírnější. Můj lak je takový béžovofialový a trochu do naha. Protože při focení se zrovna slunce rozhodlo světlem šetřit, tak je ukázka efektu při umělém světle. Možná se mi ta moje verze líbí více (aby taky ne, když jinou nemám, že), i když holografické laky miluji.

Lakuje se celkem dobře. Moje jedna vrstva je průhledná, takže doporučím dvě. Schne do saténova?! A schnul mi na nehtech docela pomalu, takže nadlak to jistil.

2 vrstvy + nadlak





Raději víc holo nebo míň? Nebo vůbec?

8 komentářů:

  1. Není úplně špatnej, ale za mě rozhodně chci víc holo!

    OdpovědětVymazat
  2. ..nenápadný, no priťahujúci pozornosť..to si vystihla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá pěkně, tak nějak decentně, nenápadně...radší víc holo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten se mi vážně děsně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak má super farbu!

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Jemňoučký hezoučký! Nejlepší je tak akorát holo:-D

    OdpovědětVymazat
  7. @Mína: Nj, ale mě to holo pomalu přestává bavit :D Asi jsem divná!

    @Čajová: Děkuji :o)

    @Brigitte: Je vcelku nenápadný...mám na druhé ruce ulomený nehet, tak teď jedu v takových decentnějších odstínech.

    @terez: To jsem ráda.

    @Kejmy: Děkuji, jsem ráda, že se někomu i zalíbil ;o)

    @Dejnicka: A co je tak akorát? Prozraď ;o)


    Děkuji moc všem!

    OdpovědětVymazat
  8. Třeba tenhle mi přijde tak akorát;-)

    OdpovědětVymazat