Stránky

úterý 15. listopadu 2011

Zoya Mimi

Tohle je podobný případ jako OPI Ink.. Koukala jsem po něm dlouho. A bylo to podobně dlouho jako "bylo nebylo, za sedmero horama, šestero řekama, patero kopci,...". Až se stalo, že jsem Mimi koupila. Teď je to mé lakové mimi, se kterým se mazlím a psi žárlí.

Asi pro tu fialovou... A možná i pro tu trochu modré... A samozřejmě pro ty šupinky!
Krytí není bůhví jaké, ideální jsou 3 vrstvy (já mám 2). Schne překvapivě rychle, do hladka. Myslím, že je o fousek fialovější, než tvrdí foťák.

2 vrstvy bez nadlaku




Nehty jsem nestihla zapilovat, tak musíte koukat na tyhle ;o)

9 komentářů:

  1. Zaujímavá farba, a o čom rozprávaš, že koukat na tyhle, máš strašne krásne nechty, ja len závidím! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. trochu mi to pripomína tie teraz veľmi obľúbené galaktické vzory :) je nááádhernýýýýý

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto úžasný <3 Ani nevím, co k němu víc dodat... :)

    OdpovědětVymazat
  4. je nádhernej! strašně moc 8-)
    PS: co já bych za tvoje nehty dala

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak se nemůžu odtrhnout od fotek - barva laku je přesně podle mého gusta ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. ježiš ten je, odmítám sem chodit! :D vždy pak něco potřebuju....

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho nepotřebuju, ale líbí se mi moc!

    OdpovědětVymazat
  8. @Lucia: Děkuji :o) Ty nehty jsou podezřele dlouhé, což nebývá zvykem a tmavý lak vypadá lépe na kratších, co?! Teda to si myslím já ;o)

    @nina: Asi na tom něco bude...trochu galaktický bude. Děkuji ;o)

    @Kyky: Dodej, že ho potřebuješ a jdeš taky koupit :D Ať jsem klidnější ;o)

    @Jitulinkaaa: Díky moc! A za mé nehty bys dala kýbl nervů...ono to z fotek není poznat, že žádná kvalita ;o)

    @Eli: Tak to jsem moc ráda...já ho musela mít!

    @lovelyhair: Tak aspoň je to "fifty all" :D Taky pořád něco potřebuju kvůli blogům!

    @Dejnicka: Nj, není moc červený, ale jsem ráda, že se líbí ;o)

    @nuf: Děkuji! ;o)


    Děkuji za krásné komentáře! @)->--

    OdpovědětVymazat