Stránky

pátek 4. listopadu 2011

Catrice Marilyn&Me

Co chcete slyšet? Tenhle lak za ty peníze...prostě nemá chybu! Červené želé s drobnými cukrátky. Barva je výrazná, lak se pěkně leskne a třpytí. V reálu mi přijde ta červená intenzivnější a hezčí, než na fotkách. Je to taková vánoční ideálka ;)

2 vrstvy bez nadlaku






Máte speciální vánoční laky?

22 komentářů:

  1. Ta barva je naprosto dokonalá! <3 Začínám mít Catrice laky strašně ráda! A navíc ty štětečky! Taky se ti s nimi tak dobře lakuje? :)
    Jinak - vánoční (ani jiné svátkové) laky nemám, ale o Vánocích hodně nosím zlatou, kterou jinak během roku vůbec nelakuju... Takže možná zlatou, ale jako specificky vánoční bych ji neoznačila.

    OdpovědětVymazat
  2. I can't believe that I don't have this one yet... It's beautiful!

    OdpovědětVymazat
  3. Jée ten je krásny... potrebujem ho, ak mám Ruby Pumps? :)

    giveaway na whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Napadá mě to, co Lucku - nemít Ruby Pumps, asi už je můj, ale takhle jsem ho tam nechala. (zatím?) Vánoční laky asi nemám... Loni jsem šla proti proudu a za celý prosinec jsem neměla nic, co se obecně považuje za vánoční barvy. Letos tu nějaký adepty mám, ale nevím jestli nakonec bude nálada je nalakovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. @Kyky: Barva je fakt luxusní! Lakovalo se mi dobře, ale ten vršek je dost velký, takže trochu nezvk. Ale štěteček je dobrý ;)

    @Biba: Thanks. It's gorgeous color - MUST HAVE!

    @Lucia: Hm, já nevím :D Já nemám Ruby Pumps :)

    @viennettka: Neboj, koupíš ;) Je fakt moc pěkný za ty peníze! Já ty vánoční laky asi taky nemám...většinou nestihnu přelakovat, protože Vánoce jsou u nás hektické!


    Děkuji za komentáře @)->--

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny, dufam, ze sa bude dat zohnat aj u nas! Ja som velky fanusik "vianocnych" lakov, najradsej by som odteraz az do Vianoc nenosila nic ine ako cervenu, tmavu zelenu a vela vela trblietok! :))
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. hmm, no ak pri vianocnom vyvarani bude cas, tak si potom spravim nejake vianocne nechtiky :-) asi klasika - cerveno-zlate :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ten lak je úžasnej, musim ho mít! Myslim, že Catrice laky jsou taková levnější náhražka OPI-také mají relativně velké štětečky....

    OdpovědětVymazat
  9. a jaká je výdrž? vydrží aspon 3 dny?
    nesnasim odlakovani :)

    OdpovědětVymazat
  10. nemám špeciálny vianočný lak ale tento mi príde ako presne stvorený na vianoce ..ty jo ja ho chcem ..ak ho u nás budú mať čo teda dosť hodne pochybujem tak si ho kúpim

    OdpovědětVymazat
  11. Ten je nádherný! A to tvoje lakování, ách! Už se moc těším domů, až ho nalakuju. Pro mě to bude taková náhrada za Smitten with Mittens :)

    OdpovědětVymazat
  12. ježiši, ten potřebuju! to bude zas útok na stojan Catrice :D.......

    OdpovědětVymazat
  13. Ach jo :( nemám já už několik červených třpytivých...ale já ho prostě musím mít! PS už jsi lakovala I wear sunglasses at night nebo jak se jmenuje? Zkoumala jsem ho v drogerce a zajímá mě, jestli je to čistě černá, nebo tam jdou ty třpytečky aspoň trochu vidět :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten je :-* asi taky vezmu stojan útokem. :-) já speciální vánoční laky nemám, vždycky lakuju spíš podle svojí náladu a chutě na danou barvičku

    OdpovědětVymazat
  15. @Nikavero: Vážně?! Já trochu závidím těm, co mají tyhle "vánoční" tendence i v lakování. Třeba k tomu časem dospěju ;) A sehnat bys ho podle mě měla (držím pěsti!).

    @riana12: Klasika, ale krásná ;o) Doufám, že ti ten čas vyjde na tyhle malé radosti.

    @Suzie: Já nemám odvahu to takhle zatím přirovnat, protože tohle byla moje premiéra s laky Catrice, ale jsem spokojená ;o)

    @Vlasta: Mně vydržel 3 dny v poho a pak už byl čas na změnu! A s nadlakem by mohl vydržet docela dost.

    @Alica: Pokud u vás mají stojan, tak musí mít i tenhle lak! Je moc moc povedený ;o)

    @ebuu: Krásná, ne? Nebo nerada křiklavé nehty? :o)

    @Yarisse: No, už jsem lakovala i lépe teda :( Kdy se vracíš do vlasti, pralinko? (Já nemám ani Smitten...je toto normální?!)

    @Brigitte: Děkuji! A za ty peníze... <3

    @lovelyhair: Hehe, no nejsou ty blogy super?! Člověk by bez nich ještě ušetřil :D Ach ty internety...

    @Dashulka: Ale tenhle vážně potřebuješ! Sluneční brýle jsem na nehtech ještě neměla, ale lakovala jsem na umělý a šupinky jsou hezky vidět! Takže ho rovnou přiber :D

    @Jitulinkaaa: Vem! Nebudeš litovat ;o) Já taky lakuju spíš podle nálady nebo jestli mi to ještě vyjde časově :D


    No potěšily jste mě, že se vám Marilyn líbí ;o) Děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je teda úžasný a chci ho, i když mám Ruby Pumps!

    OdpovědětVymazat
  17. Lépe možná, ale tohle je pořád krásné! Vracím se 11.11. a ať si mě tu zkusí zase zadržet! A jdu se podívat co nového na Moješminky.cz. Tím se to zpečetí. Přeci musí pochopit, že potřebuju domů, když na mě čeká objednávka, no ne? Těch 10 balíčků, co mi dorazilo mezitím a těch 5 kilo kosmetiky, co budu muset naskládat do kufru, se nepočítá :D

    OdpovědětVymazat
  18. A po té odpovědi pro Dashulku potřebuju i ten tmavý. Řekla bych, že mám novou posedlost. Mmch: zkoušela jsem jet jen na drahých a osvědčených značkách, ale mně to neba, potřebuju rozmanitost všeho druhu :) Aneb homadím, hromadím a nestydím se za to. Zatím :D

    OdpovědětVymazat
  19. A můj Smitten má teď Blanche. Nějak se mi zajedl, ale zase po něm prahnu (Vánoce se blíží, no) :D
    A nevejdu se do jednoho komentáře a nevejdu. Pardon :D

    OdpovědětVymazat
  20. @Mína: Dobře děláš ;o) Tady asi člověk litovat těch korunek nebude.

    @Yarisse: Klidně piš i víc komentářů ;o) Mám pak pocit, že mě lidi mají rádi :D Já bych asi zkolabovala, kdybych měla funguvat někde pryč :( A ještě napnutá jak kšandy, protože mám doma mraky nových šminek...bych se fakt zhroutila :D Na šminkách asi nic moc nového, ale brzy nějaké novinky přibudou ;o)
    Kup i tmavý, je fakt moc hezký! Docela jsem zírala, jak pěkné barvy Catrice má :-o A jen tak mezi námi děvčaty...sysel se za hromadění taky nestydí, tak co?!

    Proč jsem si nekoupila Smitten? Já fakt nechápu, že ho má/měl každý a já ne :/


    Díky, krásky :-*

    OdpovědětVymazat