Stránky

úterý 20. března 2012

Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans

V předchozím postu jste zaregistrovali tmavě modrý lak Catrice, který mě v drogerii docela zaujal. Tváří se jako krémový, ale při bližším prozkoumání uvidíte tyrkysové pidi třpytky. Ten můj byl celkem hustší konzistence, takže kdybych ho naředila, mohl se lakovat i lépe. Ale nebyla to zas nějaká hrůza ;o) V lahvičce jsou třpytky lépe viditelné, na nehtu jich je o poznání méně.




detail


Po dvou dnech jsem nevydržela a přidala mu OPI I Juggle Men. Tento OPI jsem chtěla hrozně moc, takže se rozplývám štěstím nad jeho krásou. Je to prostě jen efektový lak, ale já je stejně všecky miluju! No, zpátky k tomu laku...má duochromový efekt a jsou to něco jako mini šupinky v rozdílných (ne)tvarech a velikostech ♡




Hezký večer a přiznejte se, která jste pro něj už byla nebo pro něj 100% půjdete? ;o)

7 komentářů:

  1. tož s tím OPI vypadá ještě líp! přiznávám se, nebyla jsem pro něj, ale půjdu pro něj 8-) díky

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí, ale s Opi je opravdu lepší ! :) No asi si pro něj půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si pro něj musím někam dojet, my v Lípě Catrice stojan nemáme, beee :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásny! Úžasná je tá modrá. Ale u nás ešte catrcie nový sortiment stále nemá :(

    OdpovědětVymazat
  5. It's even prettier with that OPI on top!

    OdpovědětVymazat
  6. Teda! Vypadá vážně luxusně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jááá každopádně, vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat