Stránky

neděle 4. března 2012

Essence Glisten Up!

O lak Essence Glisten Up! jsem se začala zajímat až když nebyl v prodeji. To je docela fajn zjištění pro člověka, co potřebuje každý lak! Jako mrzelo mě to, protože se mi líbil. Je to modrá voda, moře plné krásných pokladů. Obsahuje zelenomodré šupinky, zelenomodrý shimmer a holografické třpytky. Možná obsahuje i nějaké další krásy, které nejsem schopná pojmout ;o) Jako za necelých 30,- byla škoda ho nemít.
Navrstvila jsem ho přes Nubar, co jste viděli tady. A kombinace se mi moc líbila.

na přímém slunci

ve stínu

zafrajeříme trochu s efektem ;)

modrá i zelená na jedné fotce

V sobotu jsme se vydali na World Of Beauty&Spa a ty pocity jsou rozpačité. Nějak nevím, co si myslet. Asi jsem čekala příliš a proto mě překvapilo, že to až tak super nebylo. Byla některá z vás letos na veletrhu? A můžete případně doporučit nějaký další, který opravdu STOJÍ za výlet? (Prosím, pouze ČR...do Bologne bych třeba jela ráda, ale víte jak...;o))
Jo, byly mi koupeny 2 laky Orly - jeden mini a jeden, na který jsem měla políčeno už dlouho, tak snad se brzy pochlubím.

No, a rovnou přeji hezké a úspěšné pondělí!

21 komentářů:

  1. já na veletrhu byla a jelikož to byl můj první veletrh, tak nemám s čím porovnávat. já jsem docela spokojená, protože jsem tam sehnala věci, které jsem u nás ve mestě nesehnala.

    další podobná akce mě napadá akorát interbeauty na konci března v incheba aréně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jsem jen ubrblaná fajnovka ;o) Nevím proč, ale vážně jsem čekala víc :o) Jsem ráda, že jsi nakoupila.
      Díky za tip na interbeauty, protože tento veletrh vypadá o něco lépe :o)

      Vymazat
  2. tak takhle zkombinováno se mi to líbí velice:-)
    lak teda nemám a ani o něm nevím, takže pro mě překvapení, koukám s křížkem po funuse:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se Glisten Up! líbí. Já jsem právě nějak dlouho váhala a oni ho už přestali vyrábět. A nalákala mě na něj tuším Nihrida :o)

      Vymazat
  3. holka proč ho sem vůbec dáváš, když už si ho nemůžu koupit!? to si mi fakt neměla dělat. :-/ já teď budu trpět jak zvíře! (ne sranda :-D ale vzdychat po něm budu, že sem si ho nevšimla, když se prodával). já jsem nikdy na žádném veletrhu nebyla. letos se chystám na svůj první, na Interbeauty. tak doufám, že taky nebudu zklamaná, protože by mě to naštvalo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, mě taky ve stojanech nijak neoslovil. Ale myslím, že za pozornost stojí! ;o)
      Interbeauty podle mě bude fajn...vypadá lépe. Taky bych se jela zase kouknout :D Tak uvidíme, jestli návrh protlačím!

      Vymazat
  4. Jé, taky jsem o něm neslyšela a říkám si - jé, ten je, v pondělí pro něj jdu. A ono prd. :D
    A co se týče veletrhů, neporadím. Já jdu v březnu na svůj první Interbeauty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to tak bývá, že ty dobré věci se stahují z prodeje a pak má člověk oči pro pláč :(
      To je zajímavé, že všechny jdete na interbeauty...jak víte, že je lepší než Beauty&Spa? :D

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí ! :) Můžu se tě zeptat jaký to bylo na tom World of Beauty and Spa :) ?? Protože já jsem tam taky chtěla jít, ale boužel jsem tam nešla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pro mě ten veletrh byl "slabota". Bylo tam dost málo stánků, které mě zaujaly už na první pohled (např. Saloos, kosmetika s kozím mlékem, Alpa, Art Deco). Hodně zklamaná jsem byla ze stánků Magnetic, Orly :( Celkově to bylo chudé na dekorativní kosmetiku a my jsme odcházeli v jistém smyslu zklamaní. Ani jsem tam neuspokojila svou shopaholickou potřebu :D Opravdu mě nic nenadchlo natolik, abych chtěla vykoupit stánek.

      Vymazat
  6. no byla jsem - viděla jsem - spěchala jsem - odešla jsem. jako jo, něco se dalo, ale jinak mi to nepřišlo nic zvláštního. a nejvíc mě tedy v pozitivním smyslu dorazila jordana, protože jsem vůbec netušila, že se prodává i v česku. (ovšem tu lesko-balzám-rtěnku, kterou strašně chci u nás neprodávají, takže tak.) a pak jsem si koupila kozí mýdlo, chodím k němu asi pětkrát denně čuchat a strašně lituji, že jsem si jich nekoupila víc (oni mi k nákupu ani nedali vizitku, takže vůbec netuším, kde to v česku koupit, našla jsem jenom německý eshop.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak jsem koukala na vystavovatele, tak mi přišlo ho hodně značek u nás není k dostání...nechápu proč teda byly na WBS..a to už je několikátý rok

      Vymazat
    2. No, celkově tam bylo kosmetických sponzorů uvedených mraky, ale na veletrhu pak úplně chyběli. Byla jsem fakt naštvaná sama na sebe, že jsme se táhli až do Phy a vlastně zbytečně. Interbeauty je podle mě lépe obsazeno!

      Vymazat
    3. trb, já jordanu určitě kupovala už dřív! Ale nějak mě jako kosmetika neuchvátili, takže i na veletrhu jsem je přešla v klidu :D A kozí kosmetika se mi taky líbila...měli fakt atraktivní stánek, ale z té nehtové produkce naproti by mi asi jako vystavovateli praskla hlava! (Popis nail artu do mikrofonu, takže tlampače to křičely do kozí stánku na plné pecky :D)

      Vymazat
    4. boruvka: no vidíš a mě zrovna ta jordana láká hodně, teda jako na tom wsb mě trošku zchladil ten dav nanynek, takže jsem si nakonec koupila jen na rychlovku tři tužky... a moc bych chtěla ten lesk, co mám vysněný, protože vypadá úplně stejně jako od victoria secret (a ten už se nikde neprodává a ten můj mi už došel) a prý je i úplně stejný... a já bych ho prostě chtěla, takže i když má jordana český e-shop, tak tím, že ho tam nemají, tak to úplně totálně pro...ehmehm...jeli.

      jája: a já zas ty značky chápu, že jedou na veletrh, i když se u nás neprodávají... oni si tak jako testují půdu a čekají, že třeba navnadí nějakého prodejce, e-shopa nebo tak (však od toho taky veletrhy jsou, že tam pustí i nás smrtelníky, to je vlastně spíš bonus).

      Vymazat
  7. Borůvko, tenhle veletrh stojí za prd, Interbeauty je lepší, ale taky nečekej zázraky- prostě se tam budeš mačkat se spoustou barbín s prodloužnejma vlasama, nehtama, nohama a bůh ví čím vším ještě, aby sis mohla levněji nakoupit, toť v podstatě vše;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už si asi iluze nedělám :D Uvidím, jestli někoho přesvědčím na druhý výlet v březnu...trochu se bojím, že ne!

      Vymazat
  8. Byla jsem, nakouila Nobilis Tiliu a zásobu norkového krému, ale byla to z mého pohledu bída. Ano bylo tam několik zajímavých stánků, ale na můj vkus až moc cingrlátových krámků a prodejců kabelek.
    Co mě naštvalo bylo, že nebyl inzerovaný inglot a atok. Celkově tenhle veletrh zklamání a souhlasím s Dejničkou, že interbeauty je lepší. V porovnání se světovými veletrhy máme omezenou nabídkou produktů a minimální slevy, vlastně v řadě případů nebyly pro neprofesionály žádné, nebo maximálně 12 %. Taky mi vadilo, že ve stánku ORLY neměli žádné aktuální kolekce, jen miniatury a stojan s běžnou nabídkou. Prostě mi to celé přišlo jako podvod na návštěvníky, inzeruješ jedno, realita je jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš a já tam chodila jak pako a hledala jsem inglot. připadala jsem si jako jediná a naprosto blbá, protože když jsem projela program, tak tam inglot nikde není napsaný. ale že byl inzerovaný? že jo? nejsem tak blbá? protože já si pak vsugerovala, že se mi to popletlo a bude až na interbeauty...

      ale nejsem tedy blbá, že ne. inglot měl být.

      Vymazat
    2. @trb: No, já jsem se na Inglot těšila, protože jejich produkty mi přijdou fakt dobré! A jejich český distributor byl uvedený zde: http://www.beautyexpo.cz/iobchody.html jako vystavovatel, ale pěkně to zadili. Nic, vůbec nic. Když se kouknu na všechny ty údajné vystavovatele, tak tam byla možná 1/3? A i to je asi moc :( A taky Four Seasons jsem tam čekala...a...nic! Teď mě to snad rozčiluje ještě víc :D

      Vymazat
    3. Hanko, já jsem se dokonce ptala na informacích a tam na mě koukali jak na blázna.
      Baru, ano, je to tak. Four seasons, jestli myslíš ty laky, tam stánek byl ve druhém sále naproti Alessandro, pod jejich domovskou firmou CADRE.

      Vymazat