Stránky

pátek 16. března 2012

Color Club Total Mystery + video

Zakoupeno u Míny a taky dlouho čekal na premiéru. Musím přiznat, že v lahvičce mě tolik neoslovil. Na nehtech je to už o dost lepší a je to krásná modrá, která se ohromně třpytí. Tváří se to trochu jako malé foil částečky v modré a růžové barvě. Je fakt záhadný ;o) A schne matně O_o





detail

No, a protože jsme vytvořili další video, tak se s váma podělím ;o) Opět jsme se u toho skvěle bavili, tak snad se pobavíte taky!


Přeji pohodový víkend!

14 komentářů:

  1. Musím říct, že na video jsem se strašně těšila, ale to lak mě dostal do kolen. Je dokonalý!!! O.o
    A k videu - já chci tvoje ruce! :) I z tak - zdánlivě nenositelných - barev uděláš něco tak úžasného! Poklona! :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kyky, já se v tobě fakt nevyznám :o) Neřekla bych, že tenhle lak se ti bude líbit :-o
      A barvy nejsou ani zdánlivě nenositelné...jsou úplně ok jak samostatně, tak dohromady ;o) Nebuďme konzervy! :D
      Děkuji :-*

      Vymazat
    2. Já za to nemůžu...:D

      Vymazat
  2. Ahojky, moc se mi líbí tvůj blog a už jednou si mi poradila a já tak našla tuto techniku, ale nejsem ji schopna zrealizovat. http://www.youtube.com/watch?v=wufQ4xh_Yqs&feature=fvwrel , mám vodu a kapnu lak a vůbec se mi nerozteče. Musí být speciální teplota vody nebo laku ? Předem děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mám jen obyčejné drogérkové laky :D

      Vymazat
    2. Obyčejné laky by neměly vadit. Voda by měla mít pokojovou teplotu a jinak tam asi nic zvláštního není. Našla jsem taky (celkem pěkný) video návod http://www.youtube.com/watch?v=IF4et6-rw5s&feature=related a možná bych doporučila i diskuzi na omlazení, protože holky jsou moc šikovné a daří se jim to http://www.omlazeni.cz/zdobeni-nehtu-water-65-53364-0.html
      Já water marble nedělám, protože je to dost časově náročné a já jsem ráda, že si vůbec nalakuji nehty :D Přeji hodně štěstí!
      Jinak moc děkuji @)->--

      Vymazat
    3. Ahojky, děkuji za rychlou odpověď, asi to bude v laku, že je moc hustý,tak vyzkouším a uvidím.Eva

      Vymazat
  3. Na video jsem se moc těšila a opět nezklamalo. Líčení je překrásné a máš moc sympatickou modelku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dokonalý lak na nehty! Takhle krásně modrou jsem dlouho neviděla :)
    Video je super, už jsem koukala na FB :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem duhová víla a paní vod.. A ty jsi duhová kouzelnice!

    OdpovědětVymazat
  6. Jelikož mám ráda modrou tak mě tahle barva uchátila ! :) Moc hezkej post a video :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barva krásný, nehty krásný :) Což závidím, protože mně nějak umírají a moc nevím co s tím. :-/

    OdpovědětVymazat