Stránky

pátek 2. března 2012

Green Smoky Cat Eye

Já se nemůžu rozhodnout, jestli je to spíš drůběží oko nebo kočičí...nevím! Nechám to na vás ;o) Ty barvy už znáte, jsou to stíny Inglot a už dříve se tady objevilo líčení v těchto barvách. Tentokrát je to víc "dramatické". Je to další z pokusů. Fotky máte s řasama a poslední je bez umělých řas - rozdíl, co?!






A teď zase trochu plkání... Přišla na mě další blogovací krize! Jde o to, že přemýšlím o úloze svého blogu v blogovacím světě. Moc světová nejsem, že jo...ať jde o kvalitu fotek, sebeprezentaci, příspěvků jako takových nebo o to, že je to jen a pouze v jednom (českém) jazyce. Já bych to sice mohla psát i v AJ, ale madam lenóra mi v tom hodně brání. Ok, znám se a psaní v AJ se jen tak nedočkáme. A pak taky...má smysl psát blog, když jich během posledních xy měsíců vzniklo TOLIK?! Já ani tolik nenakupuju, abych mohla chodit pořád s novými věcmi, moc se nenechávám strhnout davem a tudíž mě pečující kosmetika v drogériích nechává klidnou. Vážně nevím... Blog mě baví, takže v tomto směru nemám problém. Jen zřejmě zůstane zajímavý pouze pro ty, co koukají po lacích nebo se zajímají o šminkování. Víc svým čtenářům asi nabídnout neumím :( (Na blogu taky dokumentuji, jestli a jak se sunu kupředu. Trochu pokrok vidět je ;o) A to mě těší.)

46 komentářů:

  1. Ty umělý řasy to úplně pozdvihly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tvýmu "plkání": Máš 253 pravidelných čtenářů, to je myslím dost dobrý důvod psát dál, ne? :) Pokud tě to opravdu baví, tak to děláš především pro sebe! Já taky nejsem typická blogerka, která zkoupí všechny novinky a pravidelně dělá giveawas. Blogování mě ale baví a jsem ráda za každýho čtenáře a každej komentář. :)

      Vymazat
  2. Ty jsi vážně kouzelnice! Naprosto úžasné líčení :-) Na pochybnosti ohledně blogu rychle zapomeň, není důvod pochybovat a bát se, že nám čtenářkám nabízíš málo ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tady vidím superluxusní mistrovské líčeni a ty to shazuješ řečmi o drůbežím oku..

    Trochu sebevědomí ženská!!!

    A přece nemusíš utrácet tisíce za novinky, když máš velmi solidní arzenál a úžasný cit pro líçeni, který mnohé z nás inspiruje a motivuje být v malování nápadité.

    Žádnou kritiku jsem tady nikdy nečetla, jsi oblíbená. To mě dnes psali z modniho pekla a víš co? jsem svá, to mi vyhovuje a nepotřebuji být v nějaké škatulce. a to nejsi ani TY!

    OdpovědětVymazat
  4. Já tvůj blog mám moc ráda!... takže hezky pokračuj v líčení a lacích :).. jsi taková moje inspirace... a tohle líčení je dokonalost! obdivuji tě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně něco hooodně výrazného, takové líčení se mi hodně líbí! Bez těch řas to ale vypadá celkem naze, nečekala jsem až takový rozdíl :D

    Jinak určitě v blogování pokračuj, klidně stejným způsobem jako dosud. Já se na nové příspěvky vždycky těším. Taky někdy takhle přemýšlím, jsem na tom hůř jak ty, zahraničním lakovacím blogům konkurovat naprosto nemůžu a anglicky ani neumím natolik, abych tak psala. Ale ty máš opravdu dokonalé líčení, které určitě zajímá a inspiruje spousta lidí. Tak vydrž a takovéhle úvahy nech plavat!

    OdpovědětVymazat
  6. Právě jsem si sedla na pr*el... To je absolutně boží!!! Já ti prostě závidím, že umíš vykouzlit na očích takový parády, bohužel moje ruce jsou na to obě levý :D
    A striktně ti zakazuju nějaký blogovací krize!

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné, dramatické, výrazné, ale vzhledem k barvám překvapivě slušivé. :)

    Rozhodně v blogování pokračuj, inspiruješ spoustu lidí a ještě víc lidí bavíš. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Úplná nádhera... Máš 253 čtenářů a přemýšlím o tom jestli má blog cenu?? Já jich mám 41 (jsem za ně moc ráda), ale o tom, že je blog na nic nepřemýšlím /možná že je.../, ale jelikož mě baví a má alespoň nějaké čtenáře, tak si myslím, že to cenu má :).

    OdpovědětVymazat
  9. Já tedy moc nevím, v čem má drůbeží oko spočívat, takže ho tam jednoduše nevidím. Vidím jen precizní práci a super nápad!
    Nakonec, to je taky výjimečnost tvého blogu. Laky sice recenzuje taky kdekdo (včetně mě, ehm), ale zas je těch laků tolik a vkus každého tak rozdílný, že ani takovými příspěvky nelze nudit.
    No a giveaways taky nepostrádám, jednak je tak nějak nepodporuju a jednak si blogy nečtu kvůli nim. Tož tak.
    Verunka (verunka2201)

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto úchvatný ... moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, wau a ješte jednou wau:)
    Mě se tvůj blog líbí převelice, takže pokračuj!

    OdpovědětVymazat
  12. A co bysme dělaly bez tohohle úžasnýho líčení? :( Dyť to se jen tak nevidí, jsi v líčení podle mě nejlepší z těch, co sleduji, a strašně ráda na něj koukám a říkám si, kéž bych aspoň trošku něco takovýho uměla... Nesmíš skončit, prostě ne! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný líčení, nechápu jak něco takového dokážeš nalíčit, já se sotva umím nanést stíny :D

    OdpovědětVymazat
  14. Milá borůvko, tvůj blog je úžasný a chodím se sem moc ráda kochat dokonalým líčením, které bych sama nebyla schopná v životě vytvořit. Myslím, že nejde o to, být světový, ale být svůj, což ty jsi a rozhodně mě tvé blogování nesmírně baví a obdivuji ho. Doufám, že krie bude brzy zažehnána :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám Tvůj blog taky moc ráda, chodím se sem kochat! Je to prostě nádhera, úplný estetický zážitek. Myslím, že ty Tvoje krize nejsou vůbec na místě;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tak?! Dobrá, krize si nechám na ještě horší časy! Děkuji :-*

      Vymazat
  16. Krásky, všem moc děkuji za milé reakce. Až jste mě tím dojaly ♥


    @Lady: Řasy udělají hodně ;) Dokonce si myslím, že se na nich dá postavit celé líčení! Ale musí to být promyšlené.
    Já bloguji ráda, jak jsem psala, je to i dobrá forma dokumentace vlastního vývoje (pokud k němu dochází). Za své čtenáře jsem vděčná a každý komentář mě hřeje u srdce. Jen mám spíš pochybnosti o té kvalitě, kvantitě a atraktivitě :o)

    @Klarka321: Hehe, tak kouzelnice ne, ale ty šminky mě kolikrát fakt okouzlí :D Děkuji moc!

    @Veronica: Ale jo...jen mi to přišlo málo "kočičí" ;o) To je tak, když tě ta představa bičuje při pohledu na tu realitu, chápeš. Děkuji za komentář, zamyslím se znova @)->--
    Co ti hezkého napsali z Módního pekla? BTW Pořád vidím to video ve vaně a přijde mi to vtipné...nevybavuji si nikoho, kdo by recenzoval výrobky takhle "na ostro".

    @Lili.en: Tak to moc děkuji :o)

    @Mína: A to tady vidíš jen líčení bez řas a připadáti nahé...tak to buďme rády, žes neviděla mě :D Plavání mám ráda, tak nechám plavat i úvahy ;o) Děkuji!

    @Labradoora: No, vzhledem k tomu, že se u toho líčení vždycky vztekám, tak není co závidět ;o) Svým krizím zákaz vyřídím ;o) Děkuji @)->--

    @Kyky: To já jsem dramatická pořád! Tak proč to nezakončit i nějakým tím drámem na oku ;o) Jen by mě zajímalo, koho a čím bavím? Přiznejte se, kdo se mi smějete?!
    Moc děkuji ;o)

    @Zdenda: Nejde mi tolik o počet čtenářů...konkrétně ne teď! Protože za každého čtenáře jsem ráda a po každém nárůstu se doma naparuju ;o) Jde mi o tu kvalitu, kvalitu konkurence...tyhle věci okolo. Ale jinak máš pravdu - cenu to má! Díky!

    @udvouverunek: Tak to jsi mě potěšila! Házím za hlavu tyto malichernosti a popojedu ;o) Děkuji za komentar <3

    @eL.: Děkuji! ;o)

    @Noogeta: Děkuji ;o) Ještě chvíli pokračovat budu, hm? :o)

    @Lůca: Děkuji moc!

    @Iva: Co byste dělaly? To nevím, zřejmě by se našel jiný blog+bloger ;o) Zatím tedy nekončím a moc děkuji za povzbuzení! @)->--

    @heartfromcosmetics: Ono to není nějak složité nebo těžké, ale chce to dobré nervy (to já nemám!) ;o) Děkuji!

    @Spiced Chocolate: Díky moc! Svá asi zůstanu...s tím mám problém už dlouho a měnit se nehodlám. Jen to občas sama se sebou nemám jednoduché, že ;o)

    OdpovědětVymazat
  17. ježiš, co blbneš. jaká blogovací krize nebo co. to jsem snad raději ani neslyšela. bychom si měly popovídat o tom, jaký já mám blogovací krize... že ano...

    a pokud tě to baví, tak pak ani já nemám problém.

    jo a ještě: teď se prosímtě podívej na to svoje oko, pak se běž podívat na to moje oko a pak si budeme povídat o tom, kdo je světový a kvalitní, že ano. máš to jo. asi začnu chodit s pytlem na hlavě... jako fakt raději jsem o těch blogovacích krizích neslyšela, nečetla, nevšimla si, protože to by mě jenom rozčílilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si s tebou moc ráda o blogovacích krizích popovídám! ;o) A jo, můžu napsat, že mě to baví. Musím se snažit něco vymyslet a pak to realizovat!

      S pytlem nechoď! Teda jo, choď s pytlem plným odpadků a klidně i třiď ;o) Hlavně se kvůli mně nerozčiluj, je to škoda energie :D Díky!

      Vymazat
  18. S kamarádkami se tomu smějeme do ted a hlavně-efekt to mělo, čtenářky šly spoustu věcí vyzkoušet :D

    Modní peklo nenadchl běžný outfit a byla jsem nařčená z toho, že jsem neupravená. Tedy já považuji vyčesanou ofinu a culík za dostačující, když venku fouká vítr a já chci mít lesk na rtech a nikde jinde za dostačující úpravu vlasů.

    Však kukni..


    www.olllalabyveronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to video bylo prostě nápadité a vtipné! Rozhodně origo ;o) Mně se to líbilo.

      S tím Peklem...já nevím. Občas tam mrknu, jsou tam fajn tipy a člověk se zamyslí. Ale je to podobné jako kdyby kadeřnice fotila dámy s "vrabčím hnízdem" a pořád to všem tlačila nebo vizážistka řešila donekonečna nenalíčené/špatně nalíčené kočky. Osobně bych uvítala víc tipů na ladění, dobré a cenově dostupné oblečení a spol. Je mi jasné, že Áda na tohle asi nemá čas, ale vykukující zadek po 173 už nějak není zajímavý ani vtipný.

      Vymazat
  19. @Veronika: A to Ti jako jen tak napsaly mail, že se jim nelíbí, jak chodíš oblečená? Tak to se musejí asi hodně nudit...

    OdpovědětVymazat
  20. Je to sice extravagantní, ale v českém blogovacím rybníčku široko daleko nejlepší.

    Já příleš nekometuji, pořád jen áchat je mi stydno. Ale tvůj blog je prfektní, protože je jiný a tvoje líčení precizně provedená. Jasně asi nikdy nebudeš mít tisíce followers, nepíšeš o všem, neinformuješ detailně o svém životě, ale udržuješ kvalitu pod kterou nejdeš a moc by mě mrzelo, kdybych se nemohla pravidelně okochat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to právě nevím, jak moc nejlepší...to je to, co mě žere! Ale moc děkuji @)->--

      Já taky nejsem moc dobrý "komentátor", ale spoustu blogů sleduji a s chutí čekám na každý nový post.

      Vymazat
  21. Já ty komentáře jen tak prolítla, ale asi všechno podstatné už bylo řečeno. Za sebe říkám, že pro mě ty a Dianka jste české makeup bohyně, strašně ráda se na vaše fotky dívám a sním o tom, že se třeba jednou někdy taky dokážu takhle nalíčit. Nehledám u tebe příspěvky o pečující kosmetice - přečetla bych si je, kdyby tu byly, nicméně tvé posty s líčením mají mnohem větší hodnotu a klidně může být blog jen o nich a bude prostě skvělý. A protože Di už moc nebloguje, neopouštěj mě i ty, ju? :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to je fakt milé, děkuji :o) Já už jsem to tady několikrát psala...baví mě to! Jen ta kvalita mě trochu trápí...nevím, možná zbytečně. Ale prostě pochybuji o všem možném ;o)

      Vymazat
  22. Líčení je super! :)
    A k blogování-myslim, že ty se nemáš co bát nověš vzniklých blogů. Seš mezi nima originál... Je mi mnohem sympatičtější, když sem dáváš fotky líčení (a taky zajímavější), než když někdo dává na blog recenze typu ,,Koupila jsem to a to a je to moc dobrý, kupte si to", případně fotky jídla či nicneříkající příspěvky ,,random pics". A největší zlo je přidávání postahovanejch obrázků novejch kolekcí Essence a Catrice, který se objevujou na 90% blozích a je nuda to pořád vidět dokola a dokola....
    Takže kašli na to, přidávej pořád svoje nádherný líčení a nech nás ostatní snít, že si jednou taky budem schopny něco podobného namalovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, u mě je to možná tím, že než bych se plácala s postem postahovaných obrázků, tak si raději něco načmárám na obličej :D (Asi jistá forma pohodlnosti?!) A nechci, abyste snily...chci, abyste to taky zkusily, že jo ;o) Děkuji!

      Vymazat
  23. Ahoj chtěla jsme se zeptat ty seš profesionální make up artistka ? :) tvoje práce se mi hrozně líbí, pokaždé něco jiného jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to označení MUA nemám moc ráda, ale vizážistiku budu nabízet jako službu, to ano. O té "profesionální" se taky dá polemizovat - nemám moc srovnání, nedokážu zhodnotit vlastní kvality objektivně.
      Děkuji! ;o)

      Vymazat
    2. mě to taky trochu dře o uši, ale nevím jak jinak to nazvat :) o svých kvalitách ani trochu nepochybuj, podle mě jsou špičkové ;) :D

      Vymazat
  24. Náhodou mi tvůj blog přijde krásně výjimečný, takhle skvěle se nalíčit umí málokdo, máš to neuvěřitelně precizní a celkově jsi vážně strašně šikovná :) Každý blog přece nemusí být zaměřený na všechno možné, dělej jen to, co tě baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Dělej jen to, co tě baví!" To zní moc dobře...někam si to napíšu ;o) Děkuji :o)

      Vymazat
  25. Krásně líčííš!!! a líčení mi příjde spíše kočičí ;)

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Nejdřív se podívám na nádherné oko (podobně jako Míně se mi takové výrazné líčení na blozích moc líbí) a pak si přečtu nějaké nesmysly o pochybnostech... No, až takové nesmysly to nejsou, taky mívám pochybnosti. Ale jsem přesvědčená o tom, že je někdy prožil nebo prožije každý bloger a pokud ne, tak je asi marťan :)

    OdpovědětVymazat
  27. Muzu se zeptat, jaky stetec pouzivas na gelove linky, ze je mas vzdy tak krasne tenke? Dekuji:)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádhera, nemám slov. V líčení vidím páva...

    OdpovědětVymazat
  29. Co blbneš? Normálně bloguj :))) Vždyť jsi v tomhle jedinečná... neznám nikoho jiného, kdy by uměl tak krásně dělat oči a všechno :)))

    Já jsem blogerka knih, pokud tě to uklidní a beztak sem chodím pokaždé, když něco nového vidím v Readeru u tebe :)) Nechodí jen ti, co se malují :)) Já se teda maluju, ale tohle nesvedu :) Jsi šikovná, tak v tom koukej pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
  30. Borůvko, líčení je jako vždycky perfektní. Nemám co vytknout :) Už se asi po stopadesáty opakuji, ale kdybys sem tam udělala video, tak pro mě budeš česká pixiwoo!!!
    Jinak jestli můžu něco navrhnout, tak by mě od tebe potěšila sem tam i nějaká recenze. :))

    OdpovědětVymazat
  31. Borůvečko no tak! Jsi nejlepší tak nesmutkuj a nepochybuj a o kvalitě už vůbec ne nebo se seberu a přijedu ti do toho Brna naplácat!;-)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc se mi to líbí a s těmi řasami bych v tom klidně šla na nějakou párty. Moc hezké!

    OdpovědětVymazat