Stránky

čtvrtek 29. března 2012

Together ;o)

Já na začátek celého příspěvku děkuji B., že souhlasila se zvěřejněním fotek! @)->-- A oběma holkám za moc příjemné odpoledne strávené v salónu.

Tohle je asi něco jako ukázka. Je to plesové líčení, při kterém jsem měla vcelku volnou ruku. B. jen nechtěla rtěnku, protože dle jejich slov má dost výrazné rty a na rtěnky není zvyklá. Krásný účes vytvořila kadeřnice Alena Hanáková (Brno, vřele doporučuji).


B. úplně bez make-upu

nalíčená, učesaná

ozdoba

účes

Je to výjimečný post, tak doufám, že se bude líbit ;o)

30 komentářů:

  1. super, úžasná zmena :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;o) Ona to není změna...je to prostě jen nenalíčená/nalíčená B. :o) Já jsem našminkovaná taky někdo jiný :D

      Vymazat
  2. Moc hezké, B. tohle líčení vážně moc sluší. Ty tvoje šikovný ruce bych potřebovala mít namísto těch svých ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Myslím, že to nedopadlo nejhůř a B. byla vcelku spokojená. A mé ruce zas úplně terno taky nejsou...

      Vymazat
  3. páni, to je úžasný... (nechceš zveřejnit seznam použitých produktů? :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti to zdá úžasné :o) Děkuji @)->--

      Produkty - já je samozřejmě můžu vypsat, ale je dobré si uvědomit, že ne každému vše sedne. Každý máme jiné požadavky, jinou pleť atd.

      Použila jsem MU Bourjois Healthy Mix, korektor Bobbi Brown (odstín Ivory), pudr Barry M, zelený korekční pudr, tvářenka Benefit Dallas...zajímá tě něco víc nebo stačí takto?

      Vymazat
  4. Krásné :-) Ten účes je skutečně luxusní. Achjo, proč jste v Brně samé šikovné baby, resp. proč to Brno mám přes celou republiku :-D :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! ;o) Účes se i podle mě povedl, nejsem moc na kudrlinky a tento je zdobný, na ples ideální a přitom to není přehnané :o) Holky se o týden později pustily do dalšího plesového účesu a ten byl ještě povedenější!
      A k tomu Brnu - Brno je zlatá loď! ;o) Ne, šikovní lidé jsou všude, jen dá občas práci je najít :o)

      Vymazat
  5. Opravdu moc povedené! Jak účes - ze zadu vypadá skvěle i ta kytka se mi tam moc líbí. A líčení jako vždy nádherné, paní B. to moc sluší, určitě na plese zářila! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To se moc povedlo. Moc jí to sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Povedené, decentní ale slušivé. A jde to i bez rtěnky! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky ;o) Raději bez rtěnky, než aby se necítila dobře, že jo.

      Vymazat
  8. Líbí a slečna vypadá opravdu krásně.
    U líčení mi vždycky vadí, když se líčí přehnaně, notabene někdo, kdo na to není zvyklý, takže vypadá ještě hůř a musí se tak i cítit, pokud mu dostatečně neuchlácholí banda "skvělých" kamarádek, která uměle óchá.

    To ale rozhodně není tento případ a jsem za to i za slečnu ráda. Je to decentní, hodí se to k ní, ale krásně ji to zvýrazní. I účes skvěle sedí, zajímavý, ale ne zběsile beze smyslu kurdlinka sem, kudrlinka tam.

    Je vidět, že víte, co děláte.
    Takže všechny palce nahoru a milé slečně ještě jednou - moc jí to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :o) Moc dobře se to čte. A těší mě, že v komentářích si přečtu i nějaké názory, co se komu líbí.

      Vymazat
  9. Já se za tebou snad přestěhuju!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? O patro níž se uvolnil zrovna byt :D Mám ti to tam rezervovat? ;o) Děkuji <3

      Vymazat
    2. Hele to zní jako výzva:-D Máte výtah? Jestli se konečně někdy přestěhuju(já bych tak chtěla!), tak už jedině do baráku s výtahem!

      Vymazat
  10. Vážně moc povedené! Jak účes tak líčení! :) Zcela jste paní/slečnu změnily!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme @)->-- Slečnu jsme nezměnily - sama o sobě je moc pěkná a navíc v reálu i sympatická ;o) Jen jsme trochu zamaskovaly drobné nedostatky.

      Vymazat
  11. Nádherné. jsi největší šikulka.

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu velká proměna! Tady je krásně vidět, jak správně zvolený makeup dokáže nevýraznou ženu proměnit v krasavici! (snad B. promine ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Peti :o) Tak ono pomůže už sjednocení pleti, ale B. je moc pěkná a to jsme jen zvýraznily ;o)

      Vymazat
  13. Jsi moc šikovná a ten účas je boží :).

    OdpovědětVymazat
  14. Slečna byla jistě velmi spokojená, že se dostala do dobrých rukou. Vydařené. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat