Stránky

úterý 27. března 2012

China Glaze 108 Degrees

Lak už je skoro aktuální (jen o rok později :D). Je růžový, je krásný, je výrazný a chce 2-3 vrstvy. Pokud o něm přemýšlíte, tak já ho doporučuji! Lakoval se skvěle a výdrž je taky dobrá. (Kdo se dobře zakouká, tak v lahvičce uvdí zlaté odlesky, na nehtech občas do fialova a jinak jsou růžové.)





Mějte hezký večer ;o)

7 komentářů:

  1. Není to ten, co jsi ho měla v novém rudém videu? Okukovala jsem ho a říkala jsem si, že ti děsně sluší. :)
    A jestli to není on, tak ti i tak sluší! :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si říkala, co je to za lak ve videu. Jestli tenhle, tak ten je strašně krásnej :) a jestli ne, tak tamten je taky krásnej :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, to video, tam mě taky zaujmul :) Vypadá dobře. Žádná dramaticky rudá ale ani růžová pro barbínky. Bezvadný!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Teda holky, vy mě překvapujete :-o Nj, měla jsem ho i ve videu :D Teď budete vědět, jak dlouho nosím lak na nehtech :D Ale aspoň je to důkaz, že jsem to já, no ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si ho ve videu všimla a už tam se mi líbil. Ale takhle zblízka vypadá daleko líp :)

    OdpovědětVymazat
  6. Čéče, připadá mi, že přesně takovou barvu mám od Flormaru...

    OdpovědětVymazat