Stránky

čtvrtek 1. března 2012

Nubar Passionate Purple vs. OPI Ink.

Já jsem se už dřív vyjádřila, že jsem po OPI Ink. toužila a byla jsem šťastná, když ho Annie prodávala. Od okamžiku, kdy se dostavil domů, jsem na něj jen zamilovaně hleděla a nenalakovala. A pak jsem se někde dočetla, že Nubar Passionate Purple je takový skoro "dupe". V akci 2+1 zdarma na modeláži jsem potřebovala zaplnit ten +1 zdarma a vzhledem k výběru to vyhrál právě tento. No, a ten Ink. jsem stejně zase nenalakovala, že. Vlastně nalakovala, ale jen na prsteníček. Pro normálního smrtelníka v běžném provozu je tam nulový rozdíl. Ale stejné určitě nejsou! Nicméně ani nic vyloženě dramatického to není. Nubar je v základu víc do modra a neobsahuje ty krásné duochrom šupinky. (OPI vede! Krásné jsou oba.)


Propastný rozdíl v lahvičce!

Téměř nulový rozdíl na nehtech ;)




Už jste vyměnily zimní odstíny za jarní?

8 komentářů:

  1. Jak to všechny děláte, že máte tak hezky nalakovaný nehty.... Asi su chromajzl

    OdpovědětVymazat
  2. A ja som si prečo doteraz myslela, že Opi-Ink je čistá krémovka!? :-O Mám nejaké medzery... dúfam, že sa mi ho ešte niekde podarí zohnať. Je krááásny!

    OdpovědětVymazat
  3. Oba laky jsou krásný ! :) moc se mi líbí !

    OdpovědětVymazat
  4. Oba jsou krásné, ale i u mě Ink. vede. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsou krásný oba. :-) a zimní/jarní odstíny moc neřeším. barvu vybírám většinou podle nálady a chuti :-)

    OdpovědětVymazat
  6. no ja som sa takmer celu zimu branila proti zime a nosila aj take jarne/letne farby :-)

    na prvy pohlad by som oba oznacila za uplne totozne :) ale v tej flasticke je to riadny rozdiel...

    OdpovědětVymazat
  7. moc se mi líbí:) oba:-)
    akorát teda podle lahvičky bych fakt čekala na nehtech víc rozdílu.

    zda vyměnit zimní za jarní "řeším" :D teď poslední dobu, ráda bych už šla do jarních, ale je mi líto těch zimních:D
    (takže to vidím teď v neděli na něco červeného asi:))

    OdpovědětVymazat
  8. nejdřív jsem mrkla na fotky laků, pak jsem četla povídání. Zaujal mě právě prsteníček, marně jsem doufala, že to bude Nubar a ušetřím, no tak nic no, zase vyhrál Opi :)

    OdpovědětVymazat