Stránky

sobota 17. března 2012

China Glaze White Cap

Sice o rok později, ale aspoň jsem trefila to roční období :D Lak je z Anchors Away kolekce jaro 2011. Nekryje (možná tak po 4 vrstvách by mohl být plně krycí). Jinak je podle mě dokonalý a může dobře fungovat jako efektový topper nebo jen tak pro nenápadně nápadnou manikúru ;o)




detail

Užili jste si sobotu?

19 komentářů:

  1. Vypadá kouzelně. Jednoduše, ale decentně. Rozhodně se dá nosit i takhle samotný!

    A jo, sobotu jsem celou proflákala na sluníčku. Takže supr, snad takhle bude víkend pokračovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, hezky se třpytí a přišel mi jako dobrá změna ;o)

      Flákání je zdravé! To se musí :D

      Vymazat
  2. Jůů, a mně zrovna přijde takovej zimní :) Je nádhernej, asi bych ho používala jako nadlak třebaaa k fm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych neřekla, že je to úplně jarní lak, ale zase proč ne ;o) Jako efektový musí být krásný!

      Vymazat
  3. Já ho mám moc ráda jen samotný, přijde mi taky spíš zimní, ale kvůli tobě ho asi brzo nalakuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sobotu jsme si užili:-D

      Vymazat
    2. No jo, krásky s kočičákem! Všechno vím :o)

      @Mína: Já se nedivím, že ho máš ráda. Má nějaké kouzlo ;o)

      Vymazat
  4. veľmi vydarená farba :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, přesně tuhle jemnost mám na nehtech moc ráda (asi i proto, že jsem nemehlo a když nenalakuju precizně, není to tak vidět :) )
    Jinak víkend ve znamení francouzské kuchyně a poznání budoucí tchýně. Překvapivě řeknu - víc takových víkendů :)

    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Já občas ráda vyměním ty výrazné za nenápadné a jsem spokojená ;o) A máš pravdu, že když člověk nemá lakovací den, tak tady to není tolik vidět!

      Taky bych si nechala líbit víkend s francouzskou kuchyní <3

      Vymazat
  6. vypadá krásně i takhle samotný.. je to fešák:)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji! S těmi nehty to není tak horké...nejsou dobré, ale to je na delší povídání :D

      Vymazat
  8. mě se popravdě moc nelíbí, hm, ne, nelíbí se mi vůbec. (kéž by takových laků bylo víc). tobě ovšem moc sluší. sobotu sem si užila a neděli snad taky, je nádherně! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. detail sa mi paci, ale celkovo asi moc nie, najviac asi kvoli tomu krytiu...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že to (ne)krytí není pro každého ;o) Mně to naštěstí nijak nevadí. Děkuji ;o)

      Vymazat