Stránky

středa 7. března 2012

MAC Gift O' Glamour

Pigment z limitované kolekce Tartan Tale (r.2010) a já mám z té plechovky teplých odstínů jen tento. Barva se mi líbí v balení, ale na oku už to pro mě taková krása není. Je to broskvovobronzový odstín, metalický a dobře se s ním pracuje. Jen mi tak úplně nesluší. Ale myslím, že ve skutečnosti to na oku vypadalo lépe.
Jinak je to rychlovka, protože jsem potřebovala vypadat trochu důstojně, když jsme jeli vybírat promoční menu (jela jsem jako doprovod a poradce). V záhybu je černý stín z palety Sleek Acid (hodně rozblenděný).




 
A teď mě prosím omluvte, musím ještě upéct dortík ;o)

4 komentáře:

  1. Taky mám pár stínů, které se mi na pohled strašně líbí, ale potom jasně vidím, že se k mým očím nehodí :) Co se dá dělat :)

    OdpovědětVymazat
  2. já si myslím že takhle na oku vypadá dost dobře =) A celkem mi přijdou ty oči takové rozveselené =D ( to zní asi divně, ale nevím jak to jinak napsat)
    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné líčení. Takové jemné, decentní a to já ráda. Tak ať se dortík povede! :)

    OdpovědětVymazat