Stránky

středa 14. března 2012

Frozen...

Jako zima už skončila. Nevadí, stejně byla divná! A mě už hrozně dlouho láká udělat nějaký namrzlý vzhled. Možná proto, že jsem fest bílá a když je mi zima, tak to pozná každý :D Modrají mi rty a nehtové lůžko. (A pak jsem úplně nejvíc bílá, když se mi udělá zle...) No, upřímně říkám, že jsem se mohla snažit více, ale kdo můj blog už chvíli sleduje, tak ví, že s oblibou píšu "tohle je jen demo verze". Budeme to říkat i tentokrát, ok?!

Celé to bylo hezky namodralé a dost třpytivé, což se díky špatným světelným podmínkám moc neukázalo. Ale věřte, že jsem použila všemožné glitry (viz třeba pod obočím).




umělé řasy



Máte nějaké lákadlo, co byste chtěli zkusit, ale ještě jste se neodhodlali?

53 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To jo, vypadala jsem fakt "hustě" :D Takže jsme měli raději zhasnuto ;o) :D Děkuji!

      Vymazat
  2. Tohle nemůže být demoverze! Vždyť už teď to vypadá úžasně!!!
    Je teda pravda, že ta verze bez umělých smetáků je mi sympatičtější a vypadá líp, ale i tak!
    A mimochodem - vidět tě, když je ti zle, nebo zima, podle popisu bych o tebe měla asi vážně strach! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem měla nějak jinou představu, načež mě pak překvapily všechny ty komentáře! Jo, umělé smetáky byly výborné, takže jsem je měla asi jen 10 minut a šly dolů. Jsou vážně šílené... Děkuji <3
      Mimochodem - kdo mě zná, si už zvykl. Kdo mě nezná, tak se bojí, jestli je to ještě ok :D Ale myslím, že je to pořád ještě fyziologická barva ;o)

      Vymazat
  3. Ty bílé řasy jsou "děsné" :D Samozřejmě, že se to k tomu hodí a celkově to vypadá dokonale, ale když si představím jen zvlášť bílé řasy, tak je mi z toho zle :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu ;o) Taky jsem s tím raději nešla frajeřit na pískoviště...tuším, že bych byla dobrý terč posměchu :D Děkuji moc!

      Vymazat
  4. Je to super, ale mnohem víc se mi líčení líbí bez umělých řas ;))

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera:-)
    moc se mi to líbí, teda bez těch umělých řas víc, s nimi už mě to tolika nebere, ale první dva obrázky nemají pro mě chybu:-)!!

    (ale i tak - malá anarchie:P - ja chci jaroooo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, kolika lidem se ty umělé smetáky nelíbí :o) Mně se především nelíbil ten výhled, který nabízely... Děkuji :o)

      (Jaro bylo skoro celou zimu :D)

      Vymazat
  6. je to neskutečně hezké! Dokonce hezčí bez těch řas! Jsi moc šikovná!!

    OdpovědětVymazat
  7. Hehe, to je fest povedené :) Obě verze. Ta bez falsies, to je zmrzlá Maruška když šla žádat dvanáct měsíčků o jahůdky. Ta s nimi - to je zlá ledově ledová královna. Oboje super! Je fajn, když takové ty běžno-denní líčení občas proložíš nějakou extravagancí. Tohle se ti moooc povedlo! (I když glitříky nevidím, ale věřím, že tam jsou ;-))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsi jedna z mála, které se líbí obě verze :o) Děkuji moc <3 (Glitříků tam bylo dost, ale foťák jim nedává moc šancí :/ )

      Vymazat
  8. Jako je to zajímavé líčení takhle na zkoušku.. na nějaké focení nebo tak by to vůbec nemuselo být špatné ;) :) šikulka! Já jsem ráda že zvládnu obyčejné jednoduché líčení se dvě stíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;o) Jako nemysli si, já jsem taky ráda, když zvládnu líčení se dvěma stíny...občas člověk prostě nemá den :o)

      Vymazat
  9. Ty jo, tak to je nádhera! Proč se to nedá nosit i normálně mezi lidí?:-D mohla bys dělat z fleku filmovou maskerku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to se dá nosit mezi lidi :D Jen se nesmíš bát ;o) Ostatně mimo ČR je kolikrát možné COKOLIV, že... Děkuji @)->--

      Vymazat
  10. Wow! Ty jsi prostě Paní umělkyně, to je dokonalý, vážně. Žádná demo verze, nádhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, umělkyně bych spíš chtěla být :D Moc děkuji!

      Vymazat
  11. mohou se tu používat mírně přisprostlá slova? pokud ne, tak se moc omlouvám. ale mě napadlo jenom: 'ty vole, tak to je fakt síla!' a pak to ve mě hned vyvolalo vzpomínku na pohádku Sněhová královna. fakt mazec demo verze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale! Já jsem z Ostravska!!! Sprostých slov znám víc, než si většina z vás umí představit :D Děkujiii <3

      Vymazat
  12. Je to fakt moc povedené ! :) Jak to prosím tě děláš , že vždy se ti to tak povede ?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy tohle nepovažuji za zrovna povedené...měla jsem jinou představu! Ale vážně moc děkuji :o)

      Vymazat
  13. skvělý! nemám slov:) obdivuju tě, jak něco takového dokážeš vykouzlit:)

    OdpovědětVymazat
  14. to je úžasný, ale moc se mi nelíbí ty nalepovací řasy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, mě se taky moc nelíbily...především ten výhled byl dost omezený! Díky moc (i za připomínku) ;o)

      Vymazat
  15. je to moc hezký,ale bez těch nalepovacích řas.Já se tak pěkně nenamaluju,ani kdybych se po...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vezmu si to k srdci! Ale jinak si myslím, že se líčíš pěkně (aspoň podle blogu) ;o) A děkuji.

      Vymazat
  16. Vypadá to úplně jako doopravdy namrzlé, fakt pecka, tleskám za další povedený look :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím tě má zimní královno a na kolena padám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si nechám líbit :D Ale padej raději do sněhu ;o) Je aspoň měkký! Děkuji @)->--

      Vymazat
    2. Tak doufala jsem má královno, že ho tím líčením třeba přivoláš;-) A zapomněla jsem napsat, že mě se ty umělé řasy teda líbí moc, dodají tomu tu třešínku na dortu.

      Vymazat
  18. Borůvko, tohle se ti teda vážně povedlo a myslím, že mluvit o demoverzi není na místě :) Krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, kdybys viděla mou utkvělou představu, tak píšeš jinak ;o) Ale moc moc děkuji @)->--

      Vymazat
  19. jako z pohádky a ještě by mě zajímalo, byla jsi tak venku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako myslíš strašit děti? Ne, nebyla :D Ten make-up byl modrý, tak bych měla strach, aby mě pak neodvezli třeba někam... Díky moc, Peti!

      Vymazat
  20. Tak to je naprosto dechberoucí!
    Já jen zírám! ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ach, nádhera...verze bez umělých řas je, podle mě, mnohem působivější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsalo to dost z vás, tak to asi bude pravda ;o) Děkuji!

      Vymazat
  22. Vyzera to uzasne. Hoci bez umelych rias ma trosku zamrazilo aj v skutocnosti, lebo ta namodrala farba vyzera trochu mrtvolne.

    OdpovědětVymazat
  23. Mrazivě krásné... nic jinýho mě nenapadá. Osobně, na mě ale udělal víc dojem bez těch umělých řas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré je, že alespoň jedna verze udělala dojem ;o) Moc děkuji :o)

      Vymazat
  24. Hehe, jste mě překvapily! Fakt hodně :-O Jsem nějak nečekala takový ohlas, takže moc děkuji @)->--

    OdpovědětVymazat
  25. Ide z tých fotiek chlad :) ako Snehová kráľovná. Super, ma to prekvapilo, pretože som sa ešte len stala tvojou fanúšičkou a ako si prezerám foto tak toto ma dotalo..všetko také normálne líčenia, nechty inak dokonale upravené a namaľované..Myslím, že sa ti to vydarilo.. :)

    Ak by si chcela môžeš si potrieť môj blog a ak sa ti bude páčiť môžeš sa pripojiť:

    http://dorota-art.blogspot.com/

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat