Stránky

pondělí 19. března 2012

Nail Polish Tag

...aneb Ukaž svou sbírku! Otagovala mě Day a já upřímně děkuji (hned poté proklínám :D). Asi by bylo dobré to nějak uvést, než si začnete klepat na čelíčko. V podstatě mě bez nalakovaných nehtů potkáte výjimečně! Jen ne vždycky je mé lakování hodno fotky, takže fotím, když mi to přijde fotogenické ;o)


Pravidla:
1) odpověz na následující otázky
2) označ tři další blogerky, které budou v řetězci pokračovat

1. Kolik laků na nehty vlastníš? + foto
No, vlastním jich víc, než je zdrávo. Jsem typ "sysel", takže se jen bolestivě loučím...


OPI - 49 kousků + 4 mini

China Glaze - 47, ORLY - 14ks + 12 mini

Nubar - 40ks

SpaRitual - 2ks, 1xMUS, Nfu.Oh - 6ks, Zoya - 12ks, Color Club - 12ks + 4mini
Essie - 15ks + 1 mini, Sinful - 4ks, Misa - 2ks, Essence/Catrice + zbytek - 34ks

takový mix po 1ks třeba - 24ks

flormar - 6ks (nesmyslně velkých uzávěrů)

Nadlaky a podlaky jsem nepočítala, protože toho mám hodně. Barry M jsem taky nepočítala, protože mají místo jinde a nejsem jejich vlastníkem ;o) No, dopočítala jsem se 268 laků + 21 miniatur. Já jsem to asi ani nechtěla vědět...myslela jsem, že je jich méně :D

2. Která je tvá oblíbená značka laků na nehty?
Nemám, nediskriminuji ;o) Spíš jsou ty, které nemám v oblibě a to jsou Essie, ale i tam najdu odstíny, které musím mít! Barry M je srdcovka, ale jsou určitě zajímavější výrobci laků.

3. Jaký lak máš na nehtech právě teď?
Překvapivě moc povedený tmavě modrý odstín s tyrkys třpytečkama od Catrice - Hip Queens Wear Blue Jeans 


4. Dostala jsi někdy lak na nehty jako dárek? Pokud ano, napiš ten nejlepší a kdy to bylo.
Nejlepší nemám (opravdu nediskriminuji), ale dostala jsem od sonidla CG Little Drummer Boy, od Yarisse na Vánoce překrásný Revlon Facets Of Fuchsia a naposledy na veletrhu mi nejbližší dali Orly Love Each Other a miniaturku Star Spangled (a tak 1x měsíčně si vyžebrám něco drogerkového, děkuji <3) 


5. Pokud bys mohla vytvořit limitovanou edici laků, jaká by byla?
Ehh, tak to nevím. Asi celkem rozmanitá a určitě měňavá, protože to mě baví. Naštěstí po mně nikdo vlastní LE nechce, takže si nemusím lámat hlavu ;o)

6. Který lak je tvůj oblíbený?
To je jednoduché - tak nějak všechny (proto je taky syslím, že jo!). Úplně nejvíc ten, který nemám a tím je Collistar Viola Glitter <3 Ale pak třeba OPI You're a Doll nebo Florentine Fuchsia, Essie Demure Vixen, China Glaze Rain Storm a Zombie Zest, Barry M Coral, Revon Facets Of Fuchsia, Orly Royal Navy nebo Lunar Eclipse, Essence Glisten Up, Nubar Peacock Feathers a Gem, Catrice Marilyn&Me, Nfu.Oh 59 a můžu takto pokračovat do nekonečna ;o)


A u koho si to chci přečíst? U vás všech, protože mě to stálo nějaké úsilí! Takže třeba u Míny, viennettky, Labradoory, Petry z petralovelyhair, Mona's nails, Jitulikyyy, sonidla...prostě u úplně všech, tak!

40 komentářů:

  1. tak toto je úžasné! závidím ti :) dúfam, že aj ja raz toľko budem mať ;)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nezáviď člověku, který je vlastně asi nemocný :D A taky doufám, že se brzy dostaneš k tomuto číslu, protože se budu cítit o dost lépe ;)

      Vymazat
  2. :D tak tohle je síla :D máš v tom ale krásný systém uskladnění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já viděla i silnější sbírky! ;) Ale tak naivně jsem si myslela, že jich toliko nebude... Pořádek je od doby Helmeru, před Helmerem byl nepořádek :D Díky!

      Vymazat
  3. :D spadla mi čelist :)) neskutečné. krásně se na to kouká, ale bylo by mi pak hrozně líto ty vyschlé laky vyhazovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to mi bude taky líto ;o) Ale ty lepší laky vydrží naštěstí několik let <3 Takže ještě chvíli vyhazovat nemusím! Ufff...

      Vymazat
  4. Nádherná sbírka :D chtěla bych mít takhle posedlou sestru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Klidně můžeš být mou sestrou, ale jen pokud se vyskytuješ v Brně! :D

      Vymazat
    2. Bohužel a není to poprvé, co mě to kvůli tobě mrzí :D

      Vymazat
  5. Wow, tohle je opravdu obsese jak se patri :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak není to ještě tak divoké, ne? :o) Nebo už se mám nazývat pacientem? :D Já za to fakt nemůžu, to holky na fóru za to můžou! (Tááák, mám viníka.)

      Vymazat
  6. omg ten modrý od Catrice je božíí!!! ááá to je škoda, že tady v Anglii tento lak asi neseženu.. www.avictorie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ti ho pošlu, ne? ;o) A můžeš lakovat do bezvědomí :o)

      Vymazat
  7. Ten Catrice je nádhernej. :) A musím říct, že máš teda pořádnou sbírku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Taky koukám, že jsem se celkem rozjela *červená se* Catrice je dostupný, takže doporučuji ;o)

      Vymazat
  8. 289? :D:D Právě jsi mi vylepšila můj osobní morální dojem :D Je to dobrý, já jich mám tak půlku :D Zásoby nafotím, jen co se mi vrátí 15 dětí z výletu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já jsem taky začínala pozvolna :D Nevím, kde se to všecko vzalo!? Prostě nějaké čáry....

      Vymazat
  9. Jéé, ty máš hodně Nubarů! A ty Flormar laky jsou krásné, bylo by moc otravné, kdybych po tobě chtěla čísla odstínů? *oops* A ten Catrice co máš zrovna na nehtech mě dostal, to je nějaká limitka nebo stálá kolekce nebo proč ho do prčic neznám?! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak jsem si zahudrovala nad Catrice a odpo vyrážím do Rossmanna :D Doufám, že tam bude!

      Vymazat
    2. @viennettka: Jj, já mám Nubary celkem ráda, takže jich mám dost ;o) Flormar laky jsou zleva: U32, U08, U13, 14 (zřejmě starší značení?), U33, U25. A ten Catrice je běžně dostupný :o) Nevím, proč ho všechny obcházíte :D

      @Labradoora: Tak něco ještě přiber, ať zas můžu závidět :D

      Vymazat
  10. Tak s těma Flormarama máš recht! Jinejch laků si kocourek vůbec nevšímá, jen těmhle šel ty uzávěry ožírat:-D
    Prosím prosím smutně koukám, přitom blbě vypadám..nalakuješ brzo Revlon Facets Of Fuchsia?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se mu nedivím! Kdybych byla kočičák, tak to tak žvejknu...je to děs a nevleze se mi to díky tomu do Helmeru :D Já jsem Revlon už jednou nalakovaný měla a je fakt krásný! Jen to nebyl vhodný čas na focení. Tak ti vyhovím a obléknu ho zase ;o)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Díky :o) Já bych si to taky říkala, kdybych si to prohlížela u někoho jiného na blogu (a taky si to u holek říkám!) ;o)

      Vymazat
  12. jůůůůů! to je další krásná sbírka! a neboj, ještě 80laků a mám tě ;-D takže bych se vlastně měla spíš bát já! :-/ musím se ti tu podívat, jestli máš nafocené OPI z kolekce od Katy Perry, ať se můžu pokochat aspoň fotkama a uronit nad nima slzu, že je nemám. :-(
    ten Catrice je určitě jedna z nových barev co zařadili do stálýho sortimentu, jinak to není možný. je fakt suprovej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, 80 laků to máš za chvilku ;o) Z kolekce Katy Perry mám nafocený jen jeden a jeden mám pouze na jednom nehtu (no to je zas věta O_o). Ale když je teď tak krásně, tak to zkusím napravit!
      Já vůbec nevím, kdy ho zařadili do nabídky, ale tyhle fotky nejsou zrovna nové ;o) http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/2010/12/catrice-hip-queens-wear-blue-jeans.html

      Vymazat
    2. he, tak už jen 79. mamka právě donesla nové děťátko z Avonu :-) Větu jsem pochopila, tak je do dobrý! :-) aha, tak to asi nebude jedna z těch nových barev. vím že jich tam pár je, ale dívala jsem se na ně raději jenom letem světem, tak třeba příště je okouknu líp ;-) a ten na tvojí fotce je asi jasnej

      Vymazat
  13. Páni, to je sbírečka, to jsme se pokochala :), heled, popravdě, já taky vůbec nevím,jestli chci vědět, kolik toho mám celkem :DDD.......ale moc děkuji za nominaci, možná se přecejen odhodlám a pak si budu rvát vlasy, kolik v tom mám penez :D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, ono je škoda litovat peněz, pokud ti to dělá stejnou dětskou radost jako mně ;o) A jo, já se trochu stydím sama před sebou, ale taky se nad tím vším nesmírně raduji! Už jen vybírání laku, který zrovna nalakuji, je prostě sranda a dilema!

      V hloubi duše doufám, že najdeš čas a tagu se taky ujmeš ;o) Já mám fakt prasečí radost, když to můžu hodit na někoho dalšího!

      Vymazat
  14. paaaani,máš jich dost:) není nad vášeň:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale když já si nemůžu pomoct *červená se* Děkuji ;o)

      Vymazat
  15. Krásný! Tohle je super tag, u každé si jen slintám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to je fakt super, odhalovat svá slabá místa :D Ale jo, ty sbírky jsou fakt krásné a každý to pojme trochu jinak ;o)

      Vymazat
  16. Teeeda, 289, tak to už jsi maniak (myšleno v dobrém :). Takovouhle sbírku laků bych si přála jednou mít, te%d jsem jich spoustu vyházela a mám tak desetinu? :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, asi jsem no ;o) Už není cesty zpět :D Děkuji.

      Vymazat
  17. Jů, jů, jůůů. To je tak pěkné! Jesm zkoušela odhadnout, který lak je která z vršku, nejsem normální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je super...a který je který? :D Sama jsem zvědavá, co poznáš (a co takhle poznám já!). No, jsem ráda, že jsi mě označila....aspoň vím, jak na tom jsem ;o)

      Vymazat
  18. wow, tomu říkám sbírka! :D já mám doma jednu takovou krabici laků a říkám si, co s nima, když mám neustále tendence nakupovat nové barvičky a z těch co mám používám opakovaně tak maximálně 5 laků?
    já mám Flormar laky ráda, mají skvělý výběr odstínů a laky docela drží. velká víčka mi nevadí :) barvy mají hezké i Catrice, ale vydrží fakt málo ... škoda.

    OdpovědětVymazat
  19. To je tedy sbírka! :)) ale moc by se mi líbila, já ve srovnání s tebou nemám nic :D http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/nail-polish-tag.html

    OdpovědětVymazat