Stránky

čtvrtek 8. března 2012

In Blue

Překvapivě často se musím účastnit organizování a zařizování, aniž bych tak úplně chtěla. Ale to se dá samozřejmě přežít. Problém je, že se dostávám do časového pressu, pak skluzu a končí to panikou. Ok, ne jinak tomu bylo dnes, že jo. Promoce! Chtěla jsem udělat nějaký mlsík, takže jsem pekla "dort". Čokoládový korpus, pařížská šlehačka a čokohoblinky jako zdobení. Jenže díky tomu jsem nezvládala nalakovat nehty :( Recyklace laku Pure Turquoise byla nutností. Původně jsem ho "ospondžovala" Orly Halleys Comet. Ovšem tato barevná kombinace mi nijak nepomohla s dolaďováním. Druhé kolo houbičkování lakem flormar U08 to vyřešilo. Stačilo už jen modré líčení a moje hroší brož ;)


líčení stíny Inglot

Barry M Pure Turquoise, Orly Halleys Comet + flormar U08

Už je pátek a opět víkend!

14 komentářů:

  1. Dokonalost jako vždy :)) Zítra budu trénovat linky, musím se to taky naučit takhle krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc těším až se na to kouknu u tebe na blogu ;o) Moc děkuji!

      Vymazat
  2. Teda, teď mě kvůli tobě honí mlsná!:-D Ale sladila ses parádně, to se musí uznat!;-) A ještě, že už je ten pátek, jsem se dnes probudila s migrénou..:,-( jdu zalézt zpátky do norky a ty si užij promoci!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlsnou zaženeš nějakou sladkostí, věř mi! ;o) Já jsem musela nějak ladit podle nehtů, když už nezbyly síly je přelakovat komplet :( A norkovala bych non-stop! Zřejmě jsem z rodu Norků :D (Doufám, že migréna dobrovolně ustoupila a udělalo se ti lépe @)->--)
      Děkuji!

      Vymazat
    2. Tak to jsme obě Noreččci:-D Díky, dobrovolně ne, ale díky triptanům už to bylo odpoledne úplně v pohodě, dříve jsem trpěla od jednoho celého dne klidně až ke třem, takže pokrok;-)))

      Vymazat
  3. Vau :D krásné moc ti to sluší ! jinak toho efektu na nehtech si dosáhla jak ? Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o) Efektu na nehtech jsem dosáhla tzv. sponging technikou, jestli se to tak dá nazvat. Video třeba zde: http://www.youtube.com/watch?v=SQxLuV43qpA

      Vymazat
    2. Děkuju moc. Hned jak sem se zeptala tak jsem odpoledne viděla ty houbičky od essence, ale řekla sem si, že počkám, a nakonec sem to zkusila s obyčejnou houbou a je to supr !

      Vymazat
  4. Perfektně sladěno :) Čím to, že je najednou všude kolem tolik modré? Asi se taky nechám zlákat... a na houbičkování se taky už chystám, vím že stačí obyč houba, ale prostě jsem neodolala malé sadě Essence s třemi mlými houbičkami a jedním ultratenkým štětečkem. Tak jsem na sebe zvědavá!

    Jo a hroší brož nemá chybu ;-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já mám modrou ráda, takže ji nosím poměrně často ;) Houbičkování je super jednoduché, půjde to samo. A sadu od Essence jsem asi neviděla...to jsem zřejmě o něco přišla :o) Doufám, že pak budou nějaké fotky. (Moc se mi líbí váš blog!)

      Vymazat
  5. Jelikož mám ráda modrou, tak ses mi trefila do noty :D MOc hezká barva a moc se mi líbí nehty :) Chtěla jsem se zeptat jestli bys nemohlaudělt návod na lakování tehle nehtů, protože se mi opravdu líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, mě vždycky potěší další milovník modré! ;o) Zkusím udělat nějaký návod. Ale na YT se dá určitě najít.
      Děkuji ;o)

      Vymazat
  6. tie trojfarebné nechtíky som skúšala aj ja, ale nevyzerali až tak dobre ako tvoje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že záleží i na barevné kombinaci, jakáse zvolí. Ale ty moje taky nejsou kdovíco ;o)
      Moc děkuji!

      Vymazat