Stránky

čtvrtek 22. března 2012

Revlon Facets of Fuchsia

Ten, kdo miluje glitry, tak rozhodně musel zatoužit po Deborah Lippmann Bad Romance! Já po něm tedy toužila moc. Ale snažím se mít občas rozum, takže jsem si tento lak zakázala ;o) No, a pak Revlon vytasil Facets of Fuchsia a to už jsem si nezakazovala. Ale pořád nebyl nějak prostor ho na ebay ukořistit. Bylo před Vánocema a nejskvělejší Yarisse mi tenhle lak dala <3 (Moc děkuji! :-*)


Černé želé, ve kterém se městnají fuchsiové šestiúhelníčky s malými glitry ve stejné barvě. Je to možná dokonalý dupe k DL (to neposoudím, DL nemám). Lakuje se překvapivě dobře a je nádherný! Povrch zůstává nerovný (není hrubý, jak to bývá u některých glitrových laků). Vrstva nadlaku to hezky zarovná.

2 vrstvy + TC





Co na to něj říkáte? (Doufám, že Dejničce tento post udělá radost ;o))

30 komentářů:

  1. jsem z něho unešená! je nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Och, ten je skvostný!!! Asi jsem to neměla vidět, protože už ho chci... achich...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, rozhodně nebudeš litovat, pokud ho koupíš ;o) Doporučuji!

      Vymazat
  3. Já mám už asi půl roku od Andulky půjčenej Bad Romance a ještě jsem ho nelakovala... je prostě černej a to já nerada, i když ty fuchsiový glitry jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup, ten mě taky zajímá:-D

      Vymazat
    2. @viennettka: Až nalakuješ, tak to přehodnotíš :D Uvidíš ;o)

      Vymazat
  4. Sice nejsem Dejnička,ale udělal radost i mně, je prostě dokonalej a asi ho taky chci :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neva, že nejsi Dejnička ;o) Důležitá je ta radost @)->--

      Vymazat
  5. Je nádherný!!! :) Já mám tento typ laků moc ráda, od Essence mám dva obdobné.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A které to jsou? Ať vím, u čeho se ve stojanu essence zastavit ;o)

      Vymazat
  6. ne že bych glitry milovala, při odlakování je spíš nenávidím, ale i tak se mi oba dva laky moc líbí!
    teď jsem zkoukla laky co mám a ChG Mummy May I bude asi podobného ražení, jen s malinkými glitry. Revlon vypadá líp ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mummy May I jsem z té kolekce zrovna nekoupila, protože mám petites Black Amethyst ;o) Ale tyhle laky se mi taky moc líbí <3

      Vymazat
  7. Skvost prostě :) mám BR a myslím, že tohle je dokonalej dupe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Deborah Lippmann <3 Třeba na nějaký jednou taky dojde ;o)

      Vymazat
  8. Udělala jsi mi velkou radost, žes tak rychle reagovala na mou prosbu:-) Ježiš ten je fakt pěknej a to nemám ráda glitry, nemám ráda černou a fialovou můžu jen občas:-D Jdu šmírnout ebay asi..dvě vrstvy stačí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2 vrstvy stačí a lakuje se překvapivě dobře ;o) Tak neváhej a nakupuj! (Pokud ti post udělá radost, tak mi udělá radost, že ti to udělá radost ;o))

      Vymazat
    2. Ta čeština je pěkná co?:-D Já mám vˇzdy z nového postu radost, tak můźeš mít radost, že mi svými posty často děláš radost, potažmo vlastně děláš radost svým blogem;-) jo jo, natu tvou odpověď to nemá, já vim, ale zase je to "vod srce"!;-)

      Vymazat
  9. Všem moc děkuji za komentáře! Jsem ráda, že se vám lak líbí a třeba to někoho inspiruje k nákupu ;o)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten teda je! Parada!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera! :) Kde se dá prosímtě tenhle lak sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že především ebay ;o) To je takový ideální zdroj. Jinak nevím :(

      Vymazat
  12. Já jsem moc ráda, že se ti tak líbí :) Je pro tebe jako stvořený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yari, děkuji @)->-- Je opravdu nádherný a hrozně si ho hýčkám ;o)

      Vymazat